مقالات ساعت مچی

ساعت های مچی ۲۴ ساعته

Twenty Four Hour Wrist Watches

ساعت های مچی ۲۴ ساعته

فهرست مطالب (با کلیک بروی هر عنوان به همان بخش هدایت می شوید) نمایش محتوا

۲۴ Hour Wrist Watches

احتمالن شما در تمام عمر زمان سنج های ۱۲ ساعته را دیده اید و از آنها استفاده نمودید. حالا سوال این است که ساعت ۲۴ ساعته چیست؟ در واقع، ساعت های ۲۴ ساعته جدید نیستند، این ساعت های قدیمی تر از ساعت های ۱۲ ساعته هستند اما به مرور زمان خصوصن با مُد شدن بیشتر ساعت های مچی ناپدید گشتند.

ساعت های مشابه ساعت های ۱۲ ساعته هستند، با این تفاوت که معمولن دارای یک عقربه هستند و این عقربه با یک بار چرخش در روز، ساعت را به شما نشان می دهد. گرچه ساعت های ۲۴ ساعته با دو عقربه و یا سه عقربه نیز وجود دارند.

ساعت های ۲۴ ساعته دارای مزایایی هستند، به این ساعت های جی ام تی GMT اطلاق می شود.

 

ساعت 24 ساعته بتا دیزاین آلمان

چگونه باید ساعت ۲۴ ساعته را فهمید و خواند؟

How to Read a 24 Hour Watch

در اصل خواندن ساعت های ۲۴ ساعته از لحاظ بصری بسیار ساده است، شما با یک نگاه متوجه می شوید در چه زمانی از شبانه روز قرار دارید و با کمی دقت می توانید زمان را با دقت یک الی دو دقیقه بخوانید.

برای شروع این ساعت ها کمی دشوار به نظر می رسند، اما تقریبن تمام کسانی که با این ساعت ها کار کرده اند دیگر به ساعت های ۱۲ ساعته بر نگشته اند!

صفحه ساعت های ۲۴ ساعته ممکن نمایش ۲۴ ساعت را در برداشته باشد و یا شامل دو بخش ۱۲ ساعته باشد. به علاوه در برخی برندها صفحه به دو بخش تیره و روشن تفکیک شده اند که می توان براحتی فهمید در کدام بخش شبانه روز قرار دارید.

دو برند ساعت مچی اسلو سوئیس SLOW SWISS و برند بُتا دیزاین Botta Design ساخت کشور آلمان جزو پیشروان این ساعت ها در دنیا بوده و با ارایه ساعت های با کیفیت ترند جدیدی در میان علاقه مندان در سراسر جهان ایجاد کرده اند.

ساعت تک عقربه 24 ساعته سوئیسی

فروشگاه ساعت ایراتک به عنوان نماینده رسمی و انحصاری هر دو برند در ایران مفتخر است برای اولین بار ساعت های بیست و چهارساعته و ساعت های تک عقربه را به جامعه مشتریان هوشمند و زیبایی شناس مُد و فشن ایران معرفی می نماید.

فروشگاه ساعت ایراتک

از طريق
وبلاگ فروشگاه ساعت ایراتک
منبع
فروشگاه ساعت ایراتک
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن