برندهای ساعت سوئیسیبرندهای ساعت مچی

ساعت تودُر TUDOR

بِرند ساعت مچی سوئیسی Tudor

ساعت تودُر – بِرند ساعت مچی سوئیسی Tudor

معرفی شرکت ساعت مچی تودُر Tudor

شرکت تولید کننده ساعت مچی تودُر در سال ۱۹۲۶ میلادی وقتی هانس ویلزدُرف، بنیانگذار رولکس، تصمیم گرفت ساعت های با کیفیتی را با قیمت متوسط روانه بازار کند، به ثبت رسیده است. امروزه، برند تودُر یک برند بسیار موفق است که به تولید ساعت های مچی با کیفیتی می پردازد که در سراسر دنیا  فروخته می‌شوند.

  • بِرند ساعت مچی سوئیسی تودُر از سال ۱۹۲۶ ساعت های با کیفیتی تولید کرده است.
  • این برند به عنوان کمپانی خواهر برای رولکس، به تولید ساعت هایی می پردازد که مورد توجه مشتریانی هستند که به دنبال پرداختن هزینه کم برای ساعتی با کیفیت هستند.
  • ساعت های طرح قدیمی تودُر Vintage Tudor مجهز به قاب و دستبند های رولکس هستند.
  • برند تودُر همواره با افتخار به گذشته درخشان و نمادین خود به عنوانی میراثی ماندگار می نگرد.

ساعت مچی سوئیسی تودُر

موسس رولکس و تودُر

موسس باذکاوت رولکس و تودُر

پانزده سال پس از تاسیس موفق کارخانه رولکس، هانس ویلزدُرف ایده های بسیار درخشانی برای آینده شرکت داشت. او تصمیم گرفت ساعت هایی ارزان قیمت تولید کند که از کیفیت دقیقا مشابهی مانند ساعت های لوکس برخوردار بودند. در نتیجه ویلزدُرف کمپانی ای به نام Tudor را تاسیس کرد که یادآور خانواده سلطنتی و قدرتمند Welsh بود. بعدها، نماد سلسله به عنوان لوگوی کمپانی تودُر ثبت شد: یک رُز بسیار زیبا.

پس از به ثبت رساندن برند تودُر ، ویلزدُرف بیست سال تلاش کرد تا با برنامه استراتژیک بازاریابی خود، محصولی با کیفیت تولید نماید تا توجه جهان را به خود جلب نماید. در این سال ها، ویلزدُرف همانند یک نابغه بازاریابی به معرفی محصول خود پرداخت و این در حالی بود که هنوز تخصص بازاریابی به صورت حرفه ای در جهان معرفی نشده بود!

در سال ۱۹۴۶، پس از پایان جنگ جهانی دوم، ویلزدُرف مدل های جدید Tudor را به جهانیان معرفی کرد. این مدل های جدید همانند ساعت های رولکس با استحکام بالا و طراحی اسپورت ساخته شده بودند. تنها تفاوت این ساعت ها با ساعت های رولکس این بود که در آنها از موتورهای سازنده های دیگر استفاده شده بود. برای مثال، ETA که یکی از سازندگان سوئیسی است، و تا به امروز بیشتر موتور های بِرند Tudor این سازنده تامین می گردند. به همین علت، برند تودُر با قیمتی مناسب و با سطح کیفی عالی روانه بازار می شود.

پشتکار و سخت کوشی عامل موفقیت تودُر

شرکت تولیدکننده ساعت مچی تودُر از زمان ثبت همواره به عنوان کمپانی خواهر برای برند رولکس شناخته شده است. در دهه های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰، تودُر از سایه رولکس کم کم خارج شد و هویت مخصوص به خود را به دست آورد. تعدادی از کمپین های برندهای موفق ساعت، ساعت های Tudor را در محیط های مختلف به نمایش گذاشتند و باعث جدایی بیش از پیش این برند از کمپانی مادر خود شدند. ساعت های تودُر از ساعت های بسیار مستحکم و قابل اطمینان هستند که در بدترین شرایط نیز از کار نمی ایستند.

در سال های بعد اما برند تودُر مجددا در سایه برند رولکس قرار گرفت. در نتیجه استراتژی جدیدی توسط کمپانی رولکس اتخاذ شد که در نهایت منجر به استقلال برند Tudor از رولکس شد. تودُر به گذشته نگریست، به گذشته با شکوه خود و به یاد آورد چه عاملی باعث متمایز شدن آن از رولکس شده است: مدل های نمادین آنها. با این نگرش، کمپانی Tudor تصمیم گرفت مدل های سنتی و محبوب دهه ی ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ خود را احیا کند. تاریخچه کمپانی در واقع عامل محرکی برای موفقیت برند تودُر شد، استراتژی ای که به طور کاملا موفقیت آمیزی منجر به خلق مجموعه ای از میراث این کمپانی شد.

ساعت تودُر Tudor

مدل های مجموعه میراث کمپانی شامل Heritage Black Bay و Heritage Chrono هستند که از ارزش بالایی برای دوستداران و متخصصین امروزی صنعت ساعت برخوردار هستند.

ساعت تودُر اخیرن شعار جدید “BORN TO DARE” = “تبلور جسارت” را به عنوان شعار تبلیغاتی خود انتخاب کرده که هم وزن با نام برند TUDOR بوده و میزان مقاومت و سختی ساعت ها را میرساند، به علاوه لوگوی اولیه نمادی از “گل رُز” بود که تبدیل به “سِپر” شد.

ساعت مچی با کیفیت فنی بالا

ساعت های تودُر با کیفیت بالای خود و نوآوری هایی که در طراحی و فن آوری به کار می برند شناخته می شوند. قاب سرامیکی یکپارچه بسیار مستحکم و ضدخش ساعت های Tudor، برای مثال، اولین بار در مدل Tudor Fastrider Black Shield استفاده شده است. اگرچه بسیاری از برندهای ساعت از پوشش سرامیکی برای محصولات خود استفاده کرده اند، اما Tudor از فرایندهای بسیار پیشرفته و جدید برای پوشش دهی استفاده کرده و روش جدیدی برای تولید قاب های مستحکم پیدا کرده است. قاب های این ساعت ها با یک فرایند یکپارچه و پیشرفته تزریق سرامیک تهیه می شوند که در نتیجه دارای استحکام بسیار بالایی هستند. این فرایند پیچیده ساخت باعث قابلیت اطمینان طولانی مدت و دوام بالای اجزای داخلی و قاب خارجی ساعت شده است.

Tudor Swiss Watch

شرکت تولیدکننده ساعت مچی تودُر همواره به تغییر ذائقه مشتریان در طول زمان توجه داشته است. علاوه بر تولید ساعت های سرامیکی، Tudor متوجه محبوبیت رو به افزایش بندهای نایلونی ناتو برای ساعت شده است. ساعت های سنتی تودُر امروزه با بندهای نایلونی رنگارنگ یا بندهای NATO ارائه می شوند. علاوه بر این، برای ساعت های تودُر که دارای بندهای چرمی یا بندهای استیل هستند، کمپانی یک بند ناتو اضافه را نیز به مشتریان خود تقدیم می کند. این استراتژی اثبات شده که موفق است چون مدل های سنتی دارای زرق و برق مخصوص هستند و علاوه بر این با یک بند نایلونی با کیفیت و شیک ارائه می شوند. بندهای با طراحی خاص با دقت بالایی در فرایندهای ساخت تهیه می شوند و نتیجه نهایی به خوبی با قاب ظریف و مستحکم ساعت های اسپورت هم خوانی دارند.

ساعت مچی تودُر

در سال ۲۰۱۵، شرکت تولیدکننده ساعت مچی تودُر در Baselworld با معرفی موتور ساعت جدید و پیش رفته خود همه را شگفت زده کرد. این موتور با نام MT 5612 یک موتور مکانیکی خود کوک شونده است که به مکانیزم توقف ثانیه مجهز شده تا به دقت بتواند زمان را تنظیم کند. علاوه بر این، این موتور می تواند برای ۷۰ ساعت بدون کوک به صورت مداوم کار بکند. این موتور همچنین دارای کیفیت و دقت بالایی است و دارای گواهی نامه از COSC است. MT 5612 دارای روح نوآوری و پیش تازی است، دو ارزشی که همواره مد نظر Tudor بوده است.

تودُر بر مچ دست شخصیت های معروف و به عنوان زمان سنج برای رقابتهای اتومبیل رانی

برند تودُر به عملکرد بالا و استحکام محصولات خود معروف است. بنابراین جای تعجب نیست که شخصیت های بسیار سرشناس از این بِرند ساعت مچی استفاده کنند. برای مثال، (Tudor Heritage Chrono (Ref.70330N بر مچ دست تام کروز در فیلم “عملیات غیرممکن – پروتوکل روح” بسته شده بود.

David BEckham and Tudor watch

در طول سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲، شرکت تولیدکننده ساعت مچی تودُر قرارداد همکاری با شرکت اتوموبیل سازی اشتوتگارتی، یعنی پورش، امضا کرد. در نتیجه این همکاری، زمینه ورود برند Tudor به دنیای اتوموبیل رانی فراهم شد به طوری که از سال ۲۰۱۳، تودُر زمان سنجی رسمی رقابت های اتومبیل رانی WEC که رقابت های استقامتی بسیار دشواری است را به عهده داشته است. رابطه همکاری بین Tudor و WEC شباهت های بین ساعت های مکانیکی و ماشین های مسابقه ای سریع را یادآور می شود. از سفیران مشهور این شرکت می توان به دیوید بکهام و لیدی گاگا اشاره کرد.

لیدی گاگا و ساعت تودُر

تمرکز اصلی کمپانی تودُر همواره بر ترکیب قدرتمند تکنولوژی و استایل بوده است. ساعت های تولیدی توسط کمپانی Tudor نمایانگر ارزش بالای محصولات این شرکت است که در نتیجه زیبایی اسپورتی این محصولات، خط تولید بی نقص و ابزار دقیق فوق العاده به کار گرفته برای تولید این محصولات حاصل شده است.

فروشگاه ساعت ایراتک

از طريق
وبلاگ فروشگاه ساعت ایراتک
منبع
فروشگاه ساعت ایراتک
برچسب ها
نمایش بیشتر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن