برندهای ساعت مچیدانشنامه ساعت مچی

ویژگی های ساعت های کریس بنز آلمان

CHRIS BENZ - SHARK PROOF

ویژگی های ساعت های کریس بنز آلمان CHRIS BENZ – SHARK PROOF

ساعت های مچی کریس بنز Chris Benz در بین تمامی غواصان حرفه ای، آماتور و همچنین سایر علاقه مندان به ورزش های آبی و دیگر ورزش های Extreme Outdoor از قبیل انواع اِسکی دارای محبوبیت می باشند، ساعت های کریس بنز برای تحمل سخت ترین شرایط استفاده ( مقاومت در برابربیشترین فشار آب و ضربه های شدید) طراحی گردیده اند، طراحی منعطف ارگونومیک، مهندسی پیشرفته قابل اطمینان و ساخت برتر آن باعث شده تا به سرعت محبوبیت خود را میان ورزشکاران بین المللی کسب نماید.

ساخته شده توسط متخصصان برای حرفه ای ها!

فولاد ضد زنگ دریایی مقاوم، مکانیسم های دقیق، صفحه نمایش قابل اعتماد، دریچه فرار هلیوم و همچنین فن آوری سنسور عمق سنج پیشرفته و مقاومت در برابر آب تا ۲۰۰ بار همگی ویژگی های استاندارد ساعت های بنز می باشند. افزون برتمامی نکات فوق، تمامی ساعت های بنز از کریستال خاص فوق العاده ضد خش از جنس کریستال یاقوت کبود بهره می برند که تقریبا غیر قابل شکستن می باشند. سختی الماس به عنوان سخت ترین عنصر طبیعی گرید ۱۰ می باشد و این کریستال ها نیز با همین سختی ساخته شده اند، کریستال استاندارد ساعت های مچی پیشرفته مورد استفاده در برندهای بسیار معروف نهایتا متوسط سختی ۶٫۵ را دارا می باشند!

ویژگی-های-ساعت-کریس-بنز-آلمان

از دیگر ویژگی ساعت ها به کار برده شدن دگمه های مناسب و الگوریتم ساده دسترسی به تمامی اطلاعات هنگام غواصی می باشد حتی هنگامی که از دستکش های ضخیم نئوپرن استفاده می کنید. قابل توجه ترین ویژگی ساعت های بنزاستفاده از فولاد مقاوم وضد زنگ دریایی در همه مدل ها و نیزاستفاده از بند های بسیار محکم است. این ویژگی ها تضمین شده، حتی امکان مقاومت در برابر فشار آروارهای کوسه سفید را فراهم می آورد.

ساعت های Chris Benz همواره در سخت ترین شرایط با شما هستند، صرفا یک ساعت نیستند بلکه روش نگریسن حرفه ای ویژه به زندگی هستند. نگرش به زندگی، چیزی که مردم در سراسر جهان را به هم متصل می کند.

فروشگاه ساعت ایراتکنماینده رسمی و انحصاری ساعت های کریس بنز در ایران

از طريق
وبلاگ فروشگاه ساعت ایراتک
منبع
فروشگاه ساعت ایراتک
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن