برندهای ساعت مچیدانشنامه ساعت مچی

ایده برند ساعت مچی اِسلُو سوئیس

لختی دِرنگ باید ... SLOW SWISS

ایده برند ساعت مچی اِسلُو سوئیس

دیدگاه تان نسبت به زمان را تغییر دهید….آهسته و آرام زندگی کنید و لذت ببرید. Time to be Slow

ساعت های اسلُو برای تغییر طرز فکر مردم نسبت به زمان خلق شده اند. بنابراین بر خلاف تولید وسیله ای برای اندازه گیری دقایق یا ثانیه ها ما گاه سنجی برای به یاد سپردن لحظات تولید کرده ایم.

مفهوم SLOW، کم بودن سرعت نیست بلکه طرز فکری است که در دنیای پر شتاب امروزه بسیاری از ما آن را فراموش کردیم، منظورآرامش داشتن و آهسته زندگی کردن است. هدف ساعت های اسلُو نشان دادن زمان به عنوان ارزشمند ترین دارایی هر انسان در دنیا است، پس با سرعت دقیقه ها را دنبال نکنیم و لحظلات را زندگی کنیم.

برای اینکه نماد واقعی این ایده باشیم، ساعت های اسلُو فقط دارای یک عقربه بوده و صفحه نمایش آن ها ۲۴ ساعت را نشان می دهند. در اصل این ساعت ها با نصف سرعت ساعت های معمولی حرکت می کنند، اما نیازهای شما راجع به سنجش زمان را برآورده می نمایند به علاوه در یک نگاه مقدار باقیمانده از روز را متذکر می شوند.

برای نشان دادن دقیق از موتور روندا سوئیس در ساعت ها بهره برده ایم.

ساعت-مچی-سوئیسی

وقت آن رسیده تا گردونه همستر را به فراموشی بسپاریم و از روزمرگی و یکنواختی بی معنا و گاهی پر شتاب دنیا خارج شویم. زمان خود را برای انجام کاری که دوست دارید صرف کنید، گشت و گذار، بیرون رفتن با دوستان و خانواده، کشف دنیا یا هر کاری که مورد علاقه شماست…همه این لذت های ساده که می توانند به راحتی فراموش گردند. البته ما می دانیم در دنیای امروزی اکثر اوقات انجام کاری که دوست دارید میسر نیست، اما ما امیدواریم ساعت های اسلُو به شما کمک کند تا حداقل از کاری که می کنید لذت ببرید.

پس هر کجا که هستید و به هر کاری مشغول، ساعت های اسلُو همراه دایمی شما در دنیای مدرن و گیج کننده امروزی خواهندبود.

تمام ساعت ها در نهایت دقت و بغایت پیچیده از نظر سادگی طراحی و با بهترین مواد تولید شده اند به صورت دست ساز درسوئیس و توسط کسانی که خالق ایده “آهسته” بوده اند.

با توجه به مفهوم برند تجاری خرید یک ساعت اسلُو نباید کاری پر استرس باشد. بنابراین شما می توانید به راحتی ساعت ها را بصورت آنلاین یا تلفنی سفارش دهید و  در اسرع وقت بدون هزینه دریافت کنید. ساعت شما مستقیما از سوئیس به  ایران آمده و به شما تحویل می گردد. در پی حمایت از مشتریان ایرانی فروشگاه ساعت ایراتک ساعت های اسلُو را به صورت انحصاری و با سیاست قیمت کمتراز قیمت آنلاین جهانی در اختیار علاقه مندان قرار میدهد.

شروع مجدد زندگی با دیدگاهی متفاوت، شاد باشید …آهسته و آرام.

فروشگاه ساعت ایراتکنماینده رسمی و انحصاری ساعت های اسلو سوئیس

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن