برندهای ساعت مچیدانشنامه ساعت مچی

تعاریف و معانی آیکون ها ساعت مچی

برند کریس بنز آلمان

تعاریف و معانی آیکون ها ساعت مچی برند کریس بنز آلمان

فهرست مطالب (با کلیک بروی هر عنوان به همان بخش هدایت می شوید) نمایش محتوا

تعاریف و معا نی آیکون ها:

ویژگی های هر دسته از ساعت های مچی کریس بنز توسط آیکون های استاندارد تعریف و مشخص می گردند،  در ذیل می توانید معنی و مفهوم هر آیکون را ملاحضه فرمائید.

 واشر دوبل ضد آب ساعت کریس بنز آلمان وجود مکانیسم واشر دوبل به همراه پیچ کراون (تاج) اضافی باعث تضمین ضد آب بودن ساعت می گردند. این ویژگی منحصر به فرد در تمامی ساعت های بنز رعایت می گردند.
تعاریف و معانی آیکون ها ساعت مچی 1 بزل یا قاب چرخنده روی صفحه که به عنوان گاه سنج می تواندبرای نگهداری زمان سپری شده و یا زمان باقی مانده استفاده گردد. مکانیزم گردشی یک طرفه باعث جلوگیری از ایجاد خطا شده و باعث بالا رفتن دقت و ایمنی خصوصا هنگام غواصی می گردد.
 شیشه یاقوت ضد خش ساعت کریس بنز آلمان کریستال بسیار مقاوم و کاملا ضد خش به کار رفته روی ساعت هاآن ها را در برابر ضربه ایمن می نماید، به علاوه شکست نور حداکثر خواندن را برای شما راحت می کمد و عملا شما ساعتی با کریستالی غیر قابل شکست خواهید داشت.
 عقربه کرونوگراف ساعت مچی کریس بنز آلمان در مدل های کرونوگراف، هر دو عقربه به طور همزمان عمق غواصی را نشان می دهند. عقربه کوچک عمق فعلی شما و عقربه بزرگ حداکثر عمق شما در غوص فعلی را نمایش می دهند. به علاوه بعد از غواصی می توانید لاگ غوص خود را مشاهده کنید.
 شیر فرار هلیوم ساعت مچی کریس بنز آلمان  شیر فرار هلیوم، طراحی شده جهت خروج اتم های گاز هلیوم . این شیر امکان خارج شدن اتم های هلیوم و عدم افزایش فشار در داخل ساعت که منجر به شکسته شدن کریستال آن خواهد شد را بعد از غواصی هنگام برداشت فشار فراهم می آورد. این ساعت ها برای غواصان اشباع که از گاز هلیاکس در داخل اتاق های فشار استفاده می کنند طراحی شده اند.
 سنسور عمق ساعت مچی کریس بنز آلمان  اطلاعات فشار و عمق آب توسط سنسور پیشرفته عمق سنج اندازه گیری شده و با دقت ۱۰ سانتی متر بروی صفحه نمایش داده می شوند.
 سنسور دما ساعت کریس بنز آلمان  اطلاعات دمای آب با استفاده از سنسور دما مشخص و به صفحه نمایش منتقل می شود.
 شیشه خمیده ساعت مچی کریس بنز آلمان  کریستال یاقوت کبود موجود در سه طرح مختلف: تخت، محدب (حبابی) و سوپر محدب .
سیستم لومینکس درخشش در شب ساعت مچی کریس بنز آلمان لایه مخصوص رنگی استفاده شده بروی نشانگرها و عقربه ها امکان درخشیدن در زمان طولانی تر و با درخشش بیشتر حتی در نور های کم را نسبت به انواع دیگر موجود فراهم می آورد.

در هر دسته بندی با مشاهده پیکتوگرام های فوق می توانید از خصوصیات مربوط به آن دسته ساعت مچی کریس بنز آلمان مطلع گردید.

فروشگاه ساعت ایراتکنماینده انحصاری و رسمی ساعت های Chris Benz آلمان

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن