مقالات ساعت مچی

خرید یک ساعت مچی نظامی تاکتیکال

Choose a Tactical Defense Watch

خرید یک ساعت مچی نظامی تاکتیکال

اگر قصد خرید یک ساعت مچی نظامی تاکتیکال را دارید یا ساعتی که در شرایط خاص نیازهای شما رو برآورده کند به چه نکاتی باید توجه کنید؟

در حقیقت گاهی شما به بیش ازیک زمان نگاه دار که ساعت دقیق رو یه شما نشان دهد احتیاج دارید، شما به ابزاری دقیق و مقاوم با صفحه نمایش بزرگ نیاز دارید تا بتواند زمان را برای شما اندازه گیری کند. اگر جزو نیروهای ویژه نطامی هستید، اگر کماندوی غواص هستید و یا اگر ورزش های اکستریم رشته مورد علاقه شماست، وقتی در حال کوهنوردی یا تمرین در نقاط دور افتاده و بدور از هر امکاناتی هستید، یک ساعت مناسب همچون یک چاقوی خوب و یک جفت پوتین مناسب بسیار ارزشمند است.

دو فاکتور اساسی و مهم برای خرید یک ساعت مچی نظامی تاکتیکال، ساعت مچی عملیات امداد و نجات و یا ساعت ورزش های اکستریم که باید به آنها توجه نمود، یکی ضد آب بودن و دیگری استقامت زیاد است. بنابراین هنگام انتخاب بهتر است به این نکات توجه کنید تا مجبور به پرداخت هزینه بیشتر برای ساعت دومی نباشید.

ساعت نظامی تاکتیکال کریس بنز آلمان

نکات دیگری که هنگام انتخاب باید درنظر بگیرید:

بند ساعت: که هم باید راحت باشد هم مقاوم، بیشتر افراد بندهای لاستیکی سیلیکونی رو ترجیح میدهند، برخی نیز بندهای پاراکورد رو به دلیل دو منظوره بودن انتخاب می کنند گرچه بندهای پارکورد استاندارد صنعت ساعت سازی نبوده و پیشنهاد جایگزین بندهای مقاوم و قابل اطمینان نایلونی و پارچه ای ناتو و زولو هستند. این بندها برای نیروهای نظامی در طول جنگ جهانی دوم و با اتکا به تجارب بدست آمده از جنگ جهانی اول طراحی و تولید شدند. با دوام ترین و قابل اطمینان ترین بندهای فعلی در صنعت ساعت سازی محسوب می گردند.

در واقع برندهای ساعت سازی معتبر، امروزه بند های ناتو را به عنوان بند یدکی رایگان در کنار بندهای اصلی ساعت های نظامی تاکتیکال ارایه می دهند.

ساعت نظامی با بند پارکورد

باتری ساعت: باتری و دقت نیز دوفاکتور مهم هستند، ساعت های مکانیکی هر قدر هم دقیق ساخته شده باشند و از سیستم های مثل توربیلون چند محوره برای دقت در اندازه گیری زمان استفاده کنند، بازهم به گرد پای ساعت های کوارتز یا باتری دار نمی رسند! از آنجا که عملیات های نظامی و خاص نیاز به دقت دارند همواره موتورهای کوارتز انتخاب بهتری برای این مدل ساعت ها می باشند اما از آنجا که باتریها طول عمر یک تا دو ساله دارند باید در اولین فرصت نسبت به تعویض آنها اقدام نمائید، در غیر اینصورت ترجیح استفاده از ساعت های سولار یا اکو درایو است. درضمن برای دقت بیستر ساعت ترجیح استفاده از ساعت هایی با موتورهای سوپر کوارتز است، ساعت های اتمیک که توسط سیگنالهایی که دریافت میکنند تنظیم می شوند و نیازی به تنظیم های دوره ای ندارند.

طراحی ساعت: یکی از ارکانی که هم ظاهر ساعت و هم نحوه قرارگیری روی دست را در بر می گیرد نوع طراحی ساعت است. سایز ساعت نباید خیلی بزرگ باشد و همین طور صفحه بایدبه اندازه ای بزرگ باشد که به راحتی قابل خواندن باشد. بنابراین اولویت را به ساعت با صفحه مشکی و اعداد سفید بدهید یا ساعتی که صفحه آن قابل روشن شدن باشد.

خرید ساعت ازران و مناسب

نتیجه اینکه خودتون رو برای هزینه بیشتر از آنچه فکر میکردید آماده کنید و بهترینی که میتونید تهیه کنید. بهرحال اگر در اولین خریدتون درست عمل کنید دیگر نیازی به هزینه بعدی و بعدی نخواهد بود.

ساعت های نظامی کریس بنز Chris Benz آلمان با داشتن تمام خصوصیات ساعت حرفه ای و آپشن های بیشتر یک ساعت تمام عیار برای نیازهای خاص شما در هر شرایطی است. از خرید خود لذت ببرید.

فروشگاه ساعت ایراتک

از طريق
وبلاگ فروشگاه ساعت ایراتک
منبع
فروشگاه ساعت ایراتک
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن