اخبار ساعت مچیدانشنامه ساعت مچی

ساعت نظامی غواصی کماندو کریس بنز آلمان

CHRIS BENZ DEFENSE KOMMANDO DIVER

ساعت نظامی غواصی کماندو کریس بنز آلمان

CHRIS BENZ DEFENSE KOMMANDO DIVER

ساعت نظامی غواصی “کماندو”

ساعت مچی نظامی غواصی “کماندو” CHRIS BENZ ساعت منتخب نبروهای ناتو و نظامیان غواص آلمان می باشد. دست یابی به این مهم بر ارکانی نظیر کیفیت بالا، موتور دقیق و باتری مناسب با طول عمر ۳ سال استوار می باشد. در ساخت این ساعت از شیشه یاقوت با درجه کیفی بالا-بیشترین مقاومت در برابر خط و خش- استفاده شده است. به علاوه Bezel (قاب قابل گردش دور ساعت) این ساعت به نحوی ساخت و جاسازی شده است که در مقابل ضربات احتمالی بسیار مقاوم بوده و به هیچ وجه از ساعت جدا نشده و خم نگردد.

ساعت نظامی غواصی کماندو کریس بنز آلمان

پوسته ی مستحکم فولادی که پوششی از PVD مات آن را فرا گرفته، به همراه شیر تخلیه ی هلیوم این قابلیت را ایجاد کرده تا این ساعت تا عمق ۱۰۰۰ متر و فشار ۱۰۰ اتمسفر ضد آب باشد.

با قابلیت بی نظیر خواندن ساعت: عقربه ها و اعداد توسط پوششی از لایه سیستم نوری ایمنی ویژه CHRIS BENZ پوشانیده شده اند که صفحه تماما مشکی با اعدادی شفاف، منظم و در عین حال مینیمالیستی، خواندن دقیق و واضح را حتی در سخت ترین شرایط میسر می نماید.

ساعت نظامی غواصی کماندو کریس بنز آلمان

این ساعت مچی با دقت بالا برای عملیات تاکتیکی – دفاعی توسعه یافته است تا بتوان در تمام زمینه های عملیاتی مورد استفاده قرار گیرد و با موفقیت توسط نیروهای ویژه و نیروهای مخصوص در سرتاسر دنیا تست شده است.

ساعت مچی کماندو یک همراه تمام عیار با بالاترین استاندارها برای افراد است که مناسب برای تمامی شرایط غواصی و استفاده روزمره می باشد.

مشاهده کلکسیون ساعت های مچی حرفه ای نظامی در فروشگاه ساعت ایراتک.

فروشگاه ساعت ایراتک

از طريق
وبلاگ فروشگاه ساعت ایراتک
منبع
فروشگاه ساعت ایراتک
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن