برندهای ساعت مچیمقالات ساعت مچی

کلکسیون اُمگا کانستلیشن Omega Constellation

معرفی و بررسی ساعت های مچی سری صُور فلکی اُمگا

کلکسیون اُمگا کانستلیشن Omega Constellation

معرفی و بررسی ساعت های مچی امگا

شرکت تولیدکننده ساعت امگا با معرفی خط تولید کانستلیشن (صُور فلکی)، به موفقیت هایی در زمینه طراحی و ساخت ساعت مچی دست یافت. این مدل از برند امگا در سال ۱۹۵۲ میلادی معرفی شد و یکی از قدیمی ترین سری های این کمپانی سوئیسی است. در گذر زمان، این مدل ساعت بارها طراحی مجدد شده و ارتقا یافته است. در سال ۱۹۸۲ میلادی، کانستلیشن با طراحی خطوط زیبای روی بِزل (زِه چرخان) ساعت، تبدیل به یکی از مشهورترین ساعت ها در طول تاریخ ساعت سازی شده است.

ساعت امگا کانستیلیشن

معرفی کلکسیون ساعت مچی کلاسیک قدیمی به نسل جدید …

امگا کانستلیشن یک ساعت کاملن لاکچری

یکی از مدل های پرطرفدار ساعت مچی اُمگا، مدل پای پَن Pie Pan از سری کلکسیون کانستلیشن است که در سال ۱۹۵۲ میلادی روانه بازار شد. معرفی این مدل شروع داستان موفقیت سری کانسلیشن بود که همواره با استایل شگفت انگیز، دقت و کیفیت بالای ساخت شناخته شده است. مدل های کانستلیشن تولید شده در دو دهه ی ۵۰ و ۶۰ میلادی، دارای نوآوری ها ی شگفت انگیزی در طراحی بودند و موتور مکانیکی بسیار منحصر به فردی داشتند. داشتن این ویژگی ها، آنها را در تاریخ ماندگار کرد.

ساعت امگا کانستیلیشن

کانستلیشن به عنوان یک مدل لوکس از برند امگا نشان دهنده ی طراحی و ساخت بسیار دقیق این سازنده است: موتور های به کار رفته در این مدل ها از کرونومتر های تایید شده با دقت بسیار بالا هستند. قاب های ساخته شده برای این مدل ها نشان دهنده ظرافت و کمال مورد استفاده در ساخت آنهاست. نقش رصد خانه ژنو که با هشت ستاره احاطه شده است در قاب بسیاری از این مدل ها دیده می شود. این ستاره ها همچنین یادآور پیروزی های امگا در مسابقات رصدخانه ها است.

ساعت امگا کانستیلیشن

مدل های اولیه پای پَن حتی امروزه بسیار محبوب هستند و مدل های پر طرفداری به حساب می آیند که در بازار ساعت های دست دوم با قیمت های نسبتا مناسب پیدا می شوند. همچنین لازم به ذکر است که برخی از مدل های خاص این برند به رکورد قیمت دست یافته اند. در ژوئن ۲۰۱۲ میلادی، مدل کانستلیشن اِلویس پریسلی در مزایده ای در نیویورک با مبلغی بالغ بر ۲۴ هزار پوند به فروش رسید. مدل مورد استفاده توسط Elvis به رنگ مسی (رُز طلایی) و با عقربه های مشکی بود و تاریخ دهه ی ۱۹۶۰ میلادی را نشان می داد.

کانستلیشن منهتن تلفیق سنت و مدرنیته Manhattan Constellation

پس از معرفی یک سری خاص در دهه ۱۹۷۰ میلادی، مدل کانستلیشن منهتن که توسط کارُل دیدیشام (Carol Didisheim) طراحی شده بود در سال ۱۹۸۲ میلادی رونمایی شد. معرفی این مدل استاندارد طراحی جدیدی را برای ساعت های مچی تعریف کرد. قاب این ساعت ها دارای فرو رفتگی های خاصی در موقعیت ساعت ۳ و ۹ بود که علاوه بر زیبایی به دلایل عملیاتی به کار برده شده بودند، چون شیشه ساعت در جای خود نگاه میداشتند.

مدل های اولیه، با طراحی های ظریف و شگفت انگیز خود، از موتورهای کوارتز بهره می گرفتند که این نکته نشان دهنده نوآوری این شرکت در ترکیب مدرنیته و سنت بود. در سال ۱۹۸۵ میلادی، کانستلیشن منهتن با موتور اتوماتیک و پیروی از سنت به عنوان کرونومتر تایید شده سوئیسی روانه بازار شد.

امروزه، این خانواده از ساعت های محبوب امگا که با بازنگری های متعدد و نسخه های جدید تولید می شوند هنوز هم خصوصیات اولیه ساعت های ابتدایی را دارا هستند. این ساعت افسانه ای امروز با نام برنده جایزه صلح نوبل میخائیل گورباچف شناخته می شود.

ساعت امگا کانستیلیشن

کانستلیشن امگا ساعتی برای بانوان و آقایان

مدل های جدید کلکسیون کانستلیشن، دارای جذابیت فوق العاده برای مشتریان خانم هستند. در سال ۲۰۰۹ میلادی، امگا این کلکسیون محبوب را با طراحی جدید و کاملا بازسازی شده ای معرفی نمود.

این مدل توانست در مدت زمان بسیار کوتاهی، توجه مشتریان جدیدی را به خود جلب کند. علاقه مندان این مدل ها با دیدن ستاره پنچ پر که مشخصه مدل کانستلیشن است و درست بالای عدد ۶ قرار گرفته است، هیجان زده می شوند. فرو رفتگی های که روی قاب این مدل ها وجود دارند با اندکی تغییر هنوز هم قابل ستایش هستند. صفحه فوق العاده این مدل، دارای استایل و ویژگی های منحصر به فردی است. خصوصا رنگ های نقره ای، شامپاینی، مشکی، قهوه ای، مشی با الماس و سفید صدفی که بسیار جذابند.

ساعت امگا کانستیلیشن

ساعت های زنانه با طرح های نامحدودی ارایه می گردند. مشتریان می توانند چهار سایز مختلف (۲۴، ۲۷، ۳۱ و ۳۵ میل) را برای قاب ساعت سفارش دهند. همچنین می توانند سیستم حرکتی را از بین مدل مکانیکی با موتور هم محور امگا و یا مدل های دارای موتور کوارتز انتخاب کنند. گستره بسیار زیاد مواد مورد استفاده، طراحی مختلف صفحه ها و تزیین با الماس هر سلیقه ای را می تواند راضی کند.

 

ساعت امگا بر مچ دست نخبه های اجتماعی

سیندی کرافورد Cindy Crawford سال ها از ساعت های امگا استفاده نموده است و به عنوان الهه ی حامی این برند شناخته شده است. زی یی ژانگ و آدرین برودی Ziyi Zhang و Adrien Brody نیز از علاقه مندان حامی سری کانستلیشن هستند. در سال ۲۰۱۰ میلادی، آنها لقب ساعت زوج ها را در رویدادی در لس آنجلس به این مدل دادند. نیکل کیدمن Nicole Kidman نیز از دیگر طرفداران این مدل است که برای مدت طولانی از مدل مردانه ۳۸ میلیمتری این ساعت استفاده می کرده که دارای موتور قدرتمند هم محور ۸۵۰۰/۸۵۰۱ است.

ساعت امگا کانستیلیشن

موتور کالیبر ۲۵۰۰ هم محور امگا، اولین موتور ساعت با چرخ دنگ هم محور بود و در مدل کوچک تر ۳۵ میلیمتری مردانه این مدل نیز استفاده شده است. علاوه بر این، مدل های ۳۸ میلیمتری دارای نمایشگر تاریخ و روز هستند. با بهره گیری از کالیبر هم محور ۸۶۰۲/۸۶۱۲ اُمگا، نمایشگر روز هفته به جای شماره ۱۲ ساعت و تاریخ به جای شماره ۶ ساعت نشان داده شده است. امگا این مدل از ساعت های خود را که تاریخ و روز را نشان می دادند (مدل های Day-Date) در رنگ های مسی و طلایی ۱۸k سنتی ارائه کرده است. همچنین، مدل های ترکیبی از جنس استیل ضدزنگ با رُزگلد یا با طلای معمولی نیز قابل سفارش هستند. نسخه محبوب دیگر این ساعت، مدل های کانستلیشنی هستند که از جنس استیل ضدزنگ هستند.

در میان تمام مجموعه ها و نسخه های امگا، یک چیز همواره ثابت است: کرونومترهای دقیق و معروف کانستلیشن امگا دارای شکوه کلاسیک و تکنولوژی پیشرفته هستند.

ساعت امگا کانستیلیشن

جدیدترین دستاورد امگا، تولید مدل جدید با استفاده از آلیاژ مخصوص ترکیبی برای اولین بار در دنیاست.

ساعت مچی کانستیلیشن مدل سِدنا گُلد Sedna Gold اولین ساعت تمام طلای مخصوص امگا با آلیاژ انحصاری و ثبت شده اُمگا است. این آلیاژ با ترکیبی از طلای، مس و پالادیوم ساخته شده و هدف آن علاه بر زیبایی رُز گلد ایجاد سطوح با مقاومت بالاست تا این زمان سنج را جادوانه سازد.

فروشگاه ساعت ایراتک

از طريق
وبلاگ فروشگاه ساعت ایراتک
منبع
فروشگاه ساعت ایراتک
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 thought on “کلکسیون اُمگا کانستلیشن Omega Constellation”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن