برند ساعت مچی بتا دیزاین
فهرست مطالب (با کلیک بروی هر عنوان به همان بخش هدایت می شوید) نمایش محتوا
فلسفه آقای کِلاس بُتا
پیچیده سازی بسیار ساده است – ساده بودن بسیار سخت است!
هدف آقای بتا همواره طراحی و ارتقا منطقی محصولاتی است که بتوانند معنا دار باشند. او آگاهانه هر المان های سطحی و بی مصرفی را حذف می کند و به جای آن طراحی خاص و عملکرد بالاتر را جایگزین می نماید.
نمونه واقعی این طرز دید، ساعت تک عقربه UNO است که اولین ساعت تک عقربه عصر مدرن ساعت های مچی تلقی می گردد. در شروع هر طراحی آقای بتا این سوال را می پرسد “اگر این محصول هرگز وجود نداشت”؟ این باعث شد تا ایده طراحی ساعت مچی تک عقربه با صفحه ۲۴ ساعته پدید آید.
صفحه ۲۴ ساعته، سیر طبیعی روز را نشان می دهد. برای طراحی محصولات، اولین مرحله درک نیازهای مشتریان است. فهمیدن این نیازها باعث ایجاد هدف می گردد. بررسی و مصاحبه طولانی با مصرف کنندگان هدف جدید را مشخص می کند و فاز بعدی طراحی شروع مجدد از اول است!
چرا این محصول بوجود آمده است؟
عملکرد این محصول چیست؟
چگونه می توان محصول را بهینه سازی نمود؟
محصول چگونه می تواند با مصرف کننده ارتباط مفهومی برقرار سازد؟
پاسخ به همه این سوالات در کنار استفاده از متریال های با کیفیت باعث خلق محصولات بی نظیر برند ساعت مچی بتا دیزاین گردیده است.
آقای بتا برنده بیش از ۶۰ دیزاین طراحی در مهم ترین مسابقات طراحی دنیا است، مشتریان او شامل محصولات خانگی Grundig، محصولا صنعتی Simens، یونگانس Junghans، فلکس واگن و بسیار دیگری شرکت ها را شامل می شود.
1 thought on “برند ساعت مچی بتا دیزاین”