برندهای ساعت سوئیسیبرندهای مدرن ساعت مچی

ساعت های ریچارد میله Richard Mille Wrist Watches

ساعت های ریچارد میله

Richard Mille Wrist Watches

در این مقاله به معرفی کوتاه معروفترین مدل های ساعت برند ریچارد میله می پردازیم.

(با ما همراه باشید و لذت ببرید، برای نشان دادن جزئیات و دقت ساخت عکس ها را در سایز بالا برای شما عزیزان قرار دادیم).

۱- مدل RM 26-02 Evil Eye watch

تم این مدل ساعت ریچارد میله جلوگیری از چشم زخم (Devil Eye) است. اگر چه شاخص های این مارک تجاری دست نخورده هستند، قسمت های اصلی خلاقیت در این ساعت قاب آن و سیستم حرکتی فوق پیشرفته توربیلون Turbillon می باشند. تزئینات این ساعت کار هنرمند معروف اولیویر واکر Olivier Vaucher می باشند. ترکیب رنگ قرمز با طلای جامد به همراه چشم درخشان سبز شیطان توسط مینا کاری. قاب سرامیکی مات مشکی رنگ به همراه باند لوکس طلایی.

ساعت ریچارد میله مدل چشم شیطان RM 26-02 Evil Eye watch RM 26-02 Evil Eye watch | ساعت ریچارد میله مدل چشم شیطان
ساعت ریچارد میله مدل چشم شیطان RM 26-02 Evil Eye watch RM 26-02 Evil Eye watch | ساعت ریچارد میله مدل چشم شیطان

     

    موتور این ساعت امکان ذخیره انرژی برای ۵۰ ساعت را داراست. در نمایی از پشت، چشم شیطان در وسط قاب قرار گرفته، این مدل فقط در ۲۵ عدد تولید شده است و فقط در بوتیک های مخصوص ریچارد میله در سراسر دنیا فروخته می شوند. این مدل قیمت بالغ بر ۵۰۰ هزار پوند دارد.

     

    ۲- مدل کرونوگراف RM 50-02 ACJ Tourbillon دارای دو ثانیه شمار جداگانه

    بین ساعت های ریچارد میله و صنعت هواپیما سازی شباهت های بسیاری وجود دارد. هر دو بر ارکانی از تکنولوژی پیشرفته و مواد نو آورانه سبک و مقاوم با انرژی کار آمد، متکی هستند. ساعت RM 50-02 یک پروژه مشترک بین ریچارد میله و یکی از شاخه های شرکت های ایرباس (شرکت جِت ایرباس، که مسئول ساخت هواپیماهای بلند پرواز است) می باشد. برای ساخت این زمان سنج از همان آلیاژ مخصوص آلومینیوم – تیتانیوم که برای ساخت تیغه های توربین جت های ایرباس استفاده می شود، بهر برده شده است.

     RM 50-02 ACJ Tourbillon | ساعت ریچارد میله کرونوگراف با دو ثانیه شمار

    RM 50-02 ACJ Tourbillon | ساعت ریچارد میله کرونوگراف با دو ثانیه شمار

    مدل شفاف Skeletonised به همراه سیستم حرکتی کرونوگراف با دو عقربه ثانیه شمار مجزا، سطوح عایق شده برای حفاظت در برابر خوردگی در طراحی این ساعت تعبیه شده اند. صفحه مثل کابین خلبان بوده و به همان درخشانی است، این مدل فقط به تعداد سی عدد و قیمت هر عدد ۸۵۰ هزار پوند تولید شده اند.

     

    ۳- مدل ترُپِز زنانه RM 07-01 Polo Club Saint-Tropez

    این مدل در سال ۲۰۱۵ میلادی تولید شد، سالی که ریچارد میله اعلام نمود سال ساعت های زنانه خواهد بود. این مدل متعلق به سری سنت تِرُپِز Saint Tropez است، سه سال از همکاری کمپانی میله و کلوپ سوار کاری سَنت ترُپز می گذرد. این مدل در قابی از سرامیک سفید با صفحه ای از لاجورد به همراه الماس طراحی شده است که سادگی و کمال رنگی ریوریای Riveria فرانسه را به رُخ میکشد.

    RM 07-01 Polo Club Saint-Tropez | ساعت ریچارد میله ترُپِز زنانه RM 07-01 Polo Club Saint-Tropez | ساعت ریچارد میله ترُپِز زنانه
     RM 07-01 Polo Club Saint-Tropez | ساعت ریچارد میله ترُپِز زنانه RM 07-01 Polo Club Saint-Tropez | ساعت ریچارد میله ترُپِز زنانه

       

      قاب شفاف، موتور اتوماتیک با امکان ذخیره انرژی برای ۵۰ ساعت برای این مدل در نظر گرفته شده است.تعداد سی عدد به همراه قیمت ۹۰ هزار پوند برای این مدل در نظر گرفته شده است.

       

      ۴- مدل زنانه RM 037

      این مدل جدید ساعت میله برگرفته از کلکسیون زنانه ۲۰۱۴ و به واقع یک مدل برجسته از این سری است. می توان این مدل را تفسیری زنانه از مدل اصلی RM 037 خواند. این مدل زنانه ای است با همان خصوصیات بارز جسارت، قدرت و استحکام معروف ساعت های ریچادر میله.

      قاب شفاف ساخته شده از سرامیک مشکی مقاوم TZP-N به همراه طلای قرمز (مِسی) و الماس های روی صفحه، سیستم جنبشی اتوماتیک CRMA-1 ساعتی ساده اما بی نظیر پدید آورده است. نشانگر تقویم در ساعت دوازده بسیار بزرگ، به همراه دگمه فشاری در موقعیت ساعت ۴، وظیفه کوک کردن، تغییر تاریخ یا ساعت و یا حالت خنثی را ایجاد میکند. تاج ساعت غیر متصل به قلب ساعت، از تاثیرات خارجی بروی ساعت جلوگیری کرده و یکپارچگی آن را تضمین می نماید.

      RM 037 | ساعت ریچارد میله زنانه

      RM 037 | ساعت ریچارد میله زنانه

      نیروی لازم برای درخشش در شب این ساعت از انرژی رزو ۵۰ ساعته ساعت های میله تامین میگردد، سیستم حرکتی این ساعت، پروسه وحشتناک پیچیده ای از ماشین کاری، آبکاری، برس و جلا به همراه نوعی پوشش نادر مشکی را گذرانده است. قیمت این مدل ۸۰ هزار پوند تعیین شده است.

       

      ۵- مدل زنانه ناتالی پورتمن RM 19-01

      در همکاری با بازیگر زن هالیود خانم ناتالی پورتمن Natalie Portman برند ریچارد میله یک ساعت مچی با الهام از قدرت اساطیری عنکبوت تولید کرده است. این مدل نیز با بهره گیری از قاب مخصوص سه تکه ویژه ریچارد میله (امضای این برند) از طلای سفید به همراه پوشش الماس ساخته شده است.

      RM 19-01 | ساعت ریچارد میله زنانه ناتالی پورتمن

      RM 19-01 | ساعت ریچارد میله زنانه ناتالی پورتمن

      داخل ساعت نیز طرح عنکبوت که بخشی جدایی ناپذیر از سیستم جنبشی ساعت است، به همراه الماس تزئین شده است. شکم عنکبوت از پل های توربیلون Tourbillon پشتیبانی می کنند، در حالی که پاها بشکه های کوک را حمل می کنند. زمان توسط دو عقربه کوتاه و شاخص های ساعت الماس مشخص می گردد. قیمت این مدل ۴۵۰ هزار پوند می باشد.

       

      ۶- مدل پاندا RM 026-01 Tourbillon Panda

      این مدل برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ میلادی با ترکیبی از بهترین هنر ساعت سازی در کنار جواهر سازی تولید شده است. قاب از طلایی قرمز بوده و پاندا ترکیبی از یاقوت های مشکی و سفید میباشد که سیستم توربیلون را روی پاهای خود جا داده است. سیستم اتوماتیک با کوک دستی مخصوص ریچارد میله به همراه قابلیت ذخیره انرژی تا ۴۸ ساعت این ساعت را آیکونی از زیبایی و هنر ساخته است.

      RM 026-01 Tourbillon Panda | ساعت ریچارد میله مدل پاندا

      RM 026-01 Tourbillon Panda | ساعت ریچارد میله مدل پاندا

      این مدل نیز فقط به تعداد ۳۰ عدد تولید شده و با قیمت ۴۲۰ هزار پوند فروش آن پایان یافته است.

       

      ۷- ساعت زنانه صورتی RM 07-02 Pink Lady

      در این مدل بخش داخلی با مکانیزم پیچیده داخل قاب شفافی از یاقوت یک تکه صورتی حفاظت می شود. با الهام از نام نوشیدنی کوکتل مشهور Pink Lady در دهه ۱۹۳۰ این ساعت صورتی، رویکردی زنانه داشته و کلیه المان های مردانه را حذف نموده است. قاب یک تکه از یاقوت صورتی که ماشینکاری و پرداخت سطح آن حدود ۴۰ روز و به سختی انجام میگردد، تا استانداردهای این برند تجاری بدون هیچ گونه خطا ایجاد گردند.

      RM 07-02 Pink Lady | ساعت ریچارد میله مدل زنانه صورتی RM 07-02 Pink Lady | ساعت ریچارد میله مدل زنانه صورتی
      RM 07-02 Pink Lady | ساعت ریچارد میله مدل زنانه صورتی RM 07-02 Pink Lady | ساعت ریچارد میله مدل زنانه صورتی

         

        صفحه از طلای قرمز به همراه چند لایه الماس ساخته شده است.سیستم کوک اتوماتیک یک طرفه ریچارد میله که دارای دو بلبرینگ از جنس یاقوت است این امکان را برای مالک فراهم می آورد تا به اندازه میزان فعالیت ساعت را کوک نماید.

         

        ۸- مدل نادال RM 27-03 Rafael Nadal Tourbillon

        در این مدل مخصوص که برای تنیس باز معروف اسپانیایی رافائل نادال طراحی شده، مهندسی فوق العاده ریچارد میله مرزهای سکوت و مقاومت (تا ده هزار برابر نیروی جاذبه) را جابجا نموده است.

        RM 27-03 Rafael Nadal Tourbillon | ساعت ریچارد میله مدل مردانه نادال

        RM 27-03 Rafael Nadal Tourbillon | ساعت ریچارد میله مدل مردانه نادال

        قاب قرمز و زرد به همراه طراحی داخلی شاخ گاو (نماد اسپانیا)، عقربه ها و شاخص های ساعت درخشان و سیستم حرکتی اتوماتیک مکانیکی با قابلیت ذخیره انرژی تا ۷۰ ساعت و بند از کامپوزیت زرد رنگ مشخصات بارز این مدل هستند که به تعداد ۵۰ عدد و با قیمت ۷۰۰ هزار پوند تولید شده اند.

        در عکس های زیر مدل های معروف و موجود در نمایشگاه های ساعت ریچارد میله رو ملاحضه می کنید. اگر ساعت شما در این لیست نیست، یا تولید آن به پایان رسیده و یا باید ساعت خود را سفارش دهید. زمان تولید حدود دو سال و نیم به طور متوسط خواهد بود! البته برای طراحی و مراحل مهندسی تولید زمانی تقریبی ۵ سال صرف شده است تا این پیچیدگی در عین ظرافت در قاب یک ساعت به شما ارایه شود.

        ساعت های ریچارد میله سوئیسی

         

        ساعت های ریچارد میله سوئیسی

        شاخص واضح تفاوت قیمت در ساعت ها را می توان علاوه بر پیچیدگی، مواد استفاده شده به مکانیزم توربیلون خاص ریچارد میله منصوب کرد، همانطور که ملاحضه می کنید ساعت های هم شکل با یک مکانیزم اما بدون توربیلون دارای قیمت های کمتر چند صد هزار پوندی هستند.

        فروشگاه ساعت ایراتک

        کلکسیون متفاوت ساعت مچی در ایران

        از طريق
        وبلاگ فروشگاه ساعت ایراتک
        منبع
        فروشگاه ساعت ایراتک
        برچسب ها
        نمایش بیشتر

        نوشته های مشابه

        1 thought on “ساعت های ریچارد میله Richard Mille Wrist Watches”

        پاسخ دهید

        نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

        همچنین ببینید

        بستن
        بستن