برندهای ساعت مچی

ساعت کریس بنز Chris Benz

بِرندساعت مچی آلمانی Chris Benz

ساعت کریس بنز Chris Benz

فهرست مطالب (با کلیک بروی هر عنوان به همان بخش هدایت می شوید) نمایش محتوا

معرفی برند Chris Benz و تاریخچه این برند

برند-کریس-بنز-08

داستان ساعت Chris Benz داستان یک جوان است که اشتیاق فراوانی به دریا و ورزش های آبی دارد. آن جوان که از دوران کودکی و نوجوانی علاقه مند آب و دریا شده بود اکثر اوقات خود را در دریا و غواصی در آن می گذراند به نحوی که اکثرا در زیر آب بود تا روی آب! او کسی نبود جز Chris Benz، که پدر بزرگ وی موسس و صاحب کارخانه ساعت ورتمبرگ – Wurttemberg – در کشور آلمان بود.

او به همراه سایر غواصان، مدرسان غواصی، دریانوردان و بسیاری دیگر که مبهوت دنیای آب شده بودند، عضو نیروهای مخصوص شد.

دوستداران و حرفه ای های دنیای زیر آب و ورزش های آبی از ساعت های غواصی نظامی و ساعت های ورزشی موجود در بازار رضایت کامل نداشتند. هر ساعت کیفیت قابل قبولی داشت، لکن همواره جزئیاتی وجود داشت که با انتظارات آن ها همپوشانی لازم را ایجاد نمی کرد. پس از آزمایش های متعدد بر روی ساعت های گوناگون و مشاوره های فراوان، آنها توانستند توصیفی واقع بینانه از یک “ساعت غواصی مناسب” ارائه دهند.

در جایگاه یک “حرفه ای”، آنها آنچه که یک “حرفه ای” نیاز دارد را میدانستند و در جایگاه یک “کارآفرین” خود شخص Chris می دانست که چگونه نیازها و ملزومات یک “حرفه ای” را در قالب یک محصول مقرون به صرفه درآورد.

این پایه ی خلق اولیت مدل های مجموعه ی Chris Benz بود و بازخورد ها از غواص ها و دوستداران ورزش های آبی سریع و مثبت بود – این گونه این برند متولد شد.

برای اثبات باور “SHARK PROOF” (مقاوم بودن در برابر کوسه)، این ساعت ها به طور واقعی در محیط وحش آفریقای جنوبی در خیابان معروف کوسه ها تحت نظر “Shark King”   آقای آندره هارت من Andre Hartmann با آرواره های کُوسه سفید با موفقیت تست شدند.

برند-کریس-بنز-1996

اولین ساعت کریس بنز در سال ۱۹۹۶ تولید شد و خیلی زود توانست علاقه مندان به ورزشهای آبی را جذب نماید، در سال ۲۰۱۱ تعداد محصولات این برند آلمانی به ۳۴ مدل مختلف رسید. در سال ۲۰۱۲ برند کریس بنز با تولید ساعت های ۱۰۰۰ متری برای نیروهای نظامی ناتو وارد فاز جدیدی شد، این روند باعث خلق ساعت مخصوص کماندوهای غواص KOMANDO DIVERS در سال ۲۰۱۶ گردید.

در ده سال گذشته، هر سال در شروع فصل تابستان این برند تعداد جدیدی ساعت به کلکسیون خود اضافه میکند.

برند-کریس-بنز-12

ساعت های مچی حرفه ای کریس بنز که با تعداد محدود تولید می گردند، را می توان جزو ساعت های مچی لوکس قلمداد نمود. کلکسیون ساعت های ۲۰۰۰ متری کریس بنز در واقع اوج هنر طراحی و سادگی در عین زیبایی است.

اما نقطه عطف این برند را می توان تولید ساعت های ۵۰۰ متری کرونوگرف اتوماتیک دانست.

فروشگاه ساعت ایراتکنماینده رسمی و انحصاری برند ساعت مچی کریس بنز آلمان در ایران  از سال ۲۰۰۹ با مجموعه کاملی از ساعت ها در خدمت علاقه مندان.

از طريق
وبلاگ فروشگاه ساعت ایراتک
منبع
سایت رسمی کریس بنز آلمان
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن