اخبار ساعت مچی

کلکسیون ساعت مچی آبنباتی “بون بون” ریچارد میله

Richard Mille Bon Bon Candy Collection

کلکسیون ساعت مچی آبنباتی “بون بون” ریچارد میله

Richard Mille Bon Bon Candy Collection

در روز دوم نمایشگاه SIHH 2019 یکی از کلکسیون ها که سر و صدا به راه انداخت، کلکسیون ساعت آب نبات بوبون ریچارد میله بود. طراحی ساعت های ریچارد میله همیشه نوآوری داشته و مدلهایی که به ذهن خطور نمی کند را به وجود آورده است.

در سری جدید ساعت های آبنباتی، این موضوع بسیار جذاب تر شده، این ساعت آنقدر خوشگل و پیچیده هستند که می توان آنها را بلعید!

در ادامه اخبار ساعت مچی، به بررسی این کلکسیون خاص خواهیم پرداخت.

در سپتامبر ۲۰۱۸ زمانی که آقای میله اعلام نمود که بعد از سال ۲۰۱۹ میلادی در نمایشکاه ساعت ژنو SIHH شرکت نخواهد کرد، این سخنان آقای میله در پی اعلام کمپانی سواچ SWATCH در جولای ۲۰۱۸ مبنی بر عدم حضور در نمایشگاه ساعت بازل Baselworld که باعث شوک به صنعت ساعت سازی شده بود، دوباره این صنعت را دچار شوک شدیدتری نمود. به عقیده او، اینگونه نمایشگاه ها دیگر برای معرفی و فروش محصولات او کارآیی نداشته و روش های بهتری برای یافتن مشتری وجود دارد. در واقع با توجه به سطح تکنولوژی به کار رفته در کنار طراحی ساعت ها حرف های آقای میله را تصدیق می کنند، این زمان سنج ها بی بدیل همواره با استقبال بسیار زیاد روبرو می شوند و درواقع کیفیت ساعت ها خود به تنهایی برای بازاریابی و فروش آنها کافی است.

کلکسیونی که آب دهان براه می اندازد!

مجموعه نوآورانه بوبون از Richard Mille جذابیت زیادی دارند حتی اگر در نمایشگاه ساعت معرفی نگردند. در روز افتتاحیه نمایشگاه SIHH، تیم میله یک مجموعه از ده ساعت جدید را به نمایش گذاشت که بسیار سر و صدا به پا نمود.

ساعت مدل اتوماتیک مارش مالو

Richard Mille RM 07-03 Automatic Marshmallow

این کلکسیون مختص آبنبات هاست. هر مدل یاد آور شیرینی ها و خاطرات دوران کودکی است.

ساعت مدل اتوماتیک لیکُور

ساعت مدل اتوماتیک لیکُور

Richard Mille RM 16-01 Automatic Réglisse

به گفته Ccile Cuenat، طراح جواهرات و مدیر هنری این مجموعه “ایده طراحی مجموعه رنگی و زیبا بود، این مجموعه علاوه بر رنگارنگ بودن حس خوب و شادی را نیز به همراه دارد”.

ساعت مدل اتوماتیک آبنتبات

ساعت مدل اتوماتیک آبنتبات

Richard Mille RM 37-01 Automatic Sucette

ریچارد میله شهرت خوبی به عنوان “یاغی” در صنعت ساعت سازی دارد و در طراحی ساعت ها از ضرب آهنگ مخصوص خود پیروی میکند. گرچه قیافه ساعت های این مجموعه بسیار عجیب و غریب هستند، در عین حال بسیار بی نقص بوده و حتی دکوراسیون حیرت انگیز آن به اندازه تکنولوژی مکانیکی داخل آن پیشرفته است.

خانم سیسیل گِنا Cecile Guenat اولین زنی بود که ساعت مدل تالیسمان RM 71-01 Automatic Tourbillon Talisman را برای تیم میله طراحی نمود، ایده های او برای طراحی مجموعه بون بون با همکاری با تیم ریچارد میله موجب تبلور خلاقیت او گردیده است.

ساعت مدل اتوماتیک لیمو

ساعت مدل اتوماتیک لیمو

Richard Mille RM 16-01 Automatic Citron

خانم گِینات می گوید: “در مجموع، ما یک پالت ۶۰ رنگ برای این مجموعه ایجاد کردیم”.

تجربه گسترده کمپانی میله با سرامیک های سفارشی و مواد لایه بندی شده، دیدگاه های خانم Guenat را به نمایش گذاشت. سرامیک های تجاری مخصوص میله با نام های Carbon TPT و Quartz TPT به همراه پوشش لعاب مخصوص سه بعدی حس کاملن واقعی آب نبات های شکری و لالی پاپ های مینیاتوری را درساعت های تولید شده می دهند.

ساعت مدل اتوماتیک کاپ کیک

ساعت مدل اتوماتیک کاپ کیک

Richard Mille RM 07-03 Automatic Cupcake

شیرین و تند

خانم گِنا ساعت های مجموعه بون بون را بصورت Unisex (مشترک بین خانم و آقا) طراحی کرده است، در حالی که این ساعت ها دارای رنگ های بسیار تند و با کنتراست بالا هستند که حس ساعتی پر جنب و جوش را می دهند، اما بر اساس نظر سنجی در نمایشگاه SIHH 2019 به نظر مردان جوان هیچ مشکلی با بر دست کردن یکی از شیرینی های رنگارنگ ریچارد میله ندارند.

ساعت مدل اتوماتیک کاپ کیک

Richard Mille RM 07-03 Automatic Cupcake

این مجموعه به دو گروه تقسیم می شود. سری میوه ها شامل شش ساعت لیمو و توت فرنگی RM 16-01 Lemon & Strawberry و مدل لیچی و زغال اخته RM 07-03 Blueberry & Litchi به علاوه مدل گیلاس و کیوی RM 37-01 Kiwi & Cerise بوده و سری شیرینی ها شامل مدل کاپ کیک RM 07-03 Cupcake، مدل مارش مالو RM 07-03 Marshmallow، مدل آبنبات RM 37-01 Lollipop و مدل لیکوریس RM 16-01 Liquorice است.

گرچه این نام گذاری با نام های انگلیسی است و بر اساس یک سنت قدیمی، ساعت سازان سوئیسی علاقه دارند نام مدل های خود را به فرانسه اعلام کنند! پس اگر نام متفاوتی شنیدید و یا خواندید متعجب نگردید. جدول زیر برای اسم مدل های مختلف با نام های انگلیسی و نام های فرانسه است.

عکس مدلنام مدل (پارسی)نام مدل (فرانسوی)نام مدل (انگلیسی)
ساعت مدل اتوماتیک آبنتباتمدل اتوماتیک آبنتباتRM 37-01 SucetteRM 37-01 Lollipop
ساعت ریچارد میله بون بون مارش مالومدل اتوماتیک مارش مالوRM 07-03 MarshmallowRM 07-03 Marshmallow
ساعت مدل اتوماتیک کاپ کیکمدل اتوماتیک کاپ کیکRM 07-03 CupcakeRM 07-03 Cupcake
ساعت مدل اتوماتیک لیکُورمدل اتوماتیک لیکُورRM 37-01 ReglisseRM 16-01 Liquorice
ساعت مدل اتوماتیک توت فرنگیمدل اتوماتیک توت فرنگیRM 16-01 FraiseRM 16-01 Strawberry
ساعت مدل اتوماتیک لیمومدل اتوماتیک لیموRM 16-01 CitronRM 16-01 Lemon
ساعت مدل اتوماتیک زغال لختهمدل اتوماتیک زغال لختهRM 07-03 MyrtilleRM 07-03 Blueberry
ساعت مدل اتوماتیک لچیمدل اتوماتیک لیچی (میوه استوایی)RM 07-03 LitchiRM 07-03 Litchi
ساعت مدل اتوماتیک کیویمدل اتوماتیک کیویRM 37-01 KiwiRM 37-01 Kiwi
ساعت مدل اتوماتیک گیلاسمدل اتوماتیک گیلاسRM 37-01 CeriseRM 37-01 Cherries

ساعت مدل اتوماتیک آبنتبات

Richard Mille RM 37-01 Automatic Sucette

برخی حقایق جالب در مورد این مجموعه بسیار سرگرم کننده

مدل لیکوریس RM 16-01 Liquorice بافت شکری رژیمی شکل خود را از پوشش کرومی ویژه بدست آورده که بعد از فرم دهی بروی ساعت آبکاری شده است. رنگ های مجموعه میوه ای، همگی از رنگ های اکریلیک مخصوص هستند که ایجاد حس واقعی را به ارمغان می آورند.

به گفته خالق این مجموعه خانم گِنا :

“اسم این مجموعه “بون بون” کافیست تا لبخند را بر لبان شما جاری سازد. این ساعت ها می توانند ترکیبی از لذت و به ذوق آوردن را با هم یک جا باعث گردند، این کلکسیون ظریف، جسورانه، مخرب! و بازیگوش است. در یک کلمه: خلاق! “

ساعت میله بونبون لیکور

Richard Mille RM 16-01 Automatic Réglisse

ساعت میله بونبون لیمو

Richard Mille RM 16-01 Automatic Citron

همه عاشق شیرینی هستند! من شیرینی می خواهم!

همه اذعان دارند که این مجموعه بسیار جذاب و خواستنی بوده و موجب ایجاد احساس شادابی می گردند. از هر مدل فقط ۳۰ نمونه تولید خواهد شد و قیمت ها بین ۱۲۲ هزار دلار تا ۱۵۸ هزار دلار هستند، اما شایعه این است که لیست انتظار برای همه این بچه های جذاب در حال حاضر پر شده است.

فروشگاه ساعت ایراتک

برچسب ها
نمایش بیشتر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن