برندهای ساعت مچی

ساعت های مچی کریس بنز Chris Benz Wrist Watches

معرفی مجموعه ساعت های کریس بنز آلمان

ساعت های مچی کریس بنز Chris Benz Wrist Watches

معرفی محصولات گاه شمار آلمانی

شروع فعالیت و تولید برند Chris Benz آلمان از سال ۱۹۹۶ میلادی شروع شده و هر فصل تعداد جدیدی به کلکسیون زمان سنج های حرفه ای آن افزوده میگردد. در حالت کلی ساعت های کریس بنز آلمان به شش گروه کلی دسته بندی می گردند که برای آشنایی علاقه مندان  به توضیح هر سری و معرفی تکنولوژی های به کار رفته در آن می پردازیم.

این دسته بندی های بر اساس کاتالوگ جدید ۲۰۱۸ کریس بنز بوده و شما می توانید کاتالوگ فارسی ۲۰۱۸ این سری ساعت ها را از اینجا دانلود نمائید.

دسته بندی ساعت های مچی کریس بنز Chris Benz :

۱- ساعت های مچی ورزشی غواصی ONE: این سری از ساعت ها با داشتن تمامی خاصیتی لازم برای یک ساعت ورزشی حرفه ای (ضد خش بودن؛ ضد آب بودن تا عمق ۲۰۰ متر) با قیمت مناسب و در سه مدل تولید میگردند. مدل ONE LADY برای خانمها. مدل ONE MEDIUM مشترک برای خانم ها و آقایان. مدل ONE MAN برای آقایان.

ساعت-های-مچی-ورزشی-کریس-بنز-آلمان

۲- ساعت های مچی عمق سنج دار DEPTHMETER : ساعت های این مجموعه (۶ سری) به طور اختصاصی برای غواصان طراحی و تولید شده اند، همگی با سنسور موجود در ساعت قابلیت اندازه گیری عمق آب را به صورت آنالوگ و یا دیجیتال داشته و اطلاعات غوص را به صورت لاگ در حافظه ساعت ثبت می کنند. مدل دیجیتال قابلیت ثبت چهار غوص پیاپی به همراه اندازه گیری حرارت آب و نمایش به صورت هر ده ثانیه را داراست.

ساعت-های-مچی-عمق-سنج-دار-کریس-بنز-آلمان

سری اول: ساعت های مچی کرونوگراف غواصی دویست متری  DEPTHMETER CHRONOGRAPH 200 M

ساعت کرونوگراف ۲۰۰ متری آنالوگ به همراه سنسور الکترونیکی تمامی اطلاعات مورد نظر شما را برای غواصی موفق ارایه می دهد. با این ساعت غواصی کلاسیک همواره آماده رویارویی با ناخواسته ها اید.

سری دوم: ساعت های مچی دیجیتال غواصی دویست متری DEPTHMETER DIGITAL 200 M

ساعت-دیجیتال-غواصی-کریس-بنز-آلمان

تمامی ماجرا جویی های خود در عمق آب را فراموش نشدنی کنید.

ساعت های غواصی دیجیتال کریس بنز آلمان جزو برترین ساعت ها ی غواصی دنیا می باشند. طراحی حرفه ای این مدل در کنار هم قرار گرفتن و کارکرد دقیق و یک پارچه کلیه اجزای فنی را برای برآورده کردن حداکثر عملکرد در شرایط خاص غواصی مد نظر داشته است.

وارد شدن به مد غواصی اتوماتیک (بعد از یک متر)، که امکان ذخیره اطلاعات مربوط به غوص را برای شما فراهم می آورد. آلارم های ویژه حداکثر عمق، سرعت بالا آمدن، زمان غواصی و دفترچه ثبت غوص ۴ عددی همگی به شما در داشتن یک غواصی ایمن کمک می کنند.

سری سوم: ساعت های دیجیتال غواصی طلایی دویست متری  DEPTHMETER DIGITAL 200 M GOLD EDITION

ماجرا جویی های خود را به همراه طلای گم شده دزدان دریای متفاوت ادامه دهید.

نکته کیفی: سطوح این ساعت های تمام استیل گرید دریایی توسط تکنیک پی وی دی PVD (فرآیند آبکاری فیزیکی با بخار فلزات سازگار با محیط زیست) به رنگ پوشانده شده اند.

ساعت-های-مچی-غواصی-دیجیتال-کریس-بنز-آلمان

نکته غواصی: این محصول به عنوان وسیله اصلی نگهداری زمان و عمق و یا سیستم بک آپ همواره با وارد شدن به مد غواصی اتوماتیک (بعد از یک متر)، آلارم های ویژه حداکثر عمق، سرعت بالا آمدن، زمان غواصی و دفترچه ثبت غوص ۴ عددی به شما در داشتن یک غواصی ایمن کمک می کند. حداکثر سرعت برای ۱٫۵ متر در هر ۱۰ ثانیه تنظیم شده است.

سری چهارم: ساعت های مچی کرونوگراف غواصی سیصد متری  DEPTHMETER CHRONOGRAPH 300 M

در ادامه سنت تولید ساعت های عمق سنج دار آنالوگ، نسلی جدید با عملکرد پیچیده طراحی شد که می توان آن را ارتقای منطقی ساعت های کلاسیک بر شمارد.

طراحی منحصر بفرد و خاص Chris Benz آلمان برای حفاظت از سنسور عمق سنج و راحتی بر دست کردن، بهترین شریک شما در هر زمانی!

قرار دادن سنسور عمق سنج در زیر ساعت امکان استفاده در محیط های آلوده و پرفشار از قبیل کار هایی که غواصان صنعتی انجام می دهند را فراهم می آورد. استفاده از مواد درخشنده مخصوص ساعت های بنز بروی عقربه های ساعت و تمامی نشانگر ها به همراه درخشش طولانی و پر نور امکان استفاده از این ساعت در شب و محیط های بسیار کم نور را جزو تخصص های این ساعت قرار می دهد.
طراحی کاملا اسپورت آن استفاده روزانه، هنگام تمامی ورزش ها و حتی زیر آب را فراهم می آورد.

ساعت-کرونوگراف-کریس-بنز-آلمان-سیصد-متری

برای استفاده در غواصی، مُد را به غواصی تغییر دهید، بعد از یک متر سنسور به صورت اتوماتیک شروع به کار می کند. عمق در هر ثانیه اندازه گیری شده و در واحد متریک به صورت عدد کامل آنالوگ نمایش داده می شود. حداکثر عمق و اطلاعات پروفایل غوص بروی حافظه (لاگ) ساعت ضبط شده و بعد از غوص می توانید به راحتی این اطلاعات را مرور کنید.

این ساعت های جزو ساعت های مچی کرونوگراف چند کاره Multi  محسوب شده و تکنولوژی بالا و منحصر بفرد سیستم کرونوگراف این ساعت را به ابزاری دقیق برای مُد های مختلف (ساعت، کرونومتر، عمق سنج غواصی) می نماید.

سری پنجم: ساعت های مچی کرونوگراف غواصی  استاندارد اس اس آی DEPTHMETER CHRONOGRAPH 300 M – SSI EDITION

اولین سری ساعت های مخصوص استاندارد SSI   در سال ۲۰۱۱ تولید شدند، این سری ها به تعداد محدود تولید شده و هم اکنون سری چهارم SSI با تعداد محدود شروع به تولید شده اند.

ساعت-های-مچی-غواصی-اس-اس-آی-کریس-بنز-آلمان

سری ویژه به همراه لوگوی SSI روی صفحه و حک شده بروی پشت درب ساعت مخصوص غواصان حرفه ای استاندارد SSI می باشد.

سری ششم: ساعت های کرونوگراف غواصی سیصد متری مشکی DEPTHMETER CHRONOGRAPH 300 M – BLACK EDITION

تاریکی، سرما و فشار را در اعماق آب تصور کنید، در عمق ۳۰۰ متری آب، محدوده حکم رانی دنیای تاریکی، فشار وارده بر هر سانتی متر مربع معادل قرار دادن وزن یک ماشین بروی سطح است، ساعت های کرونوگراف Chris Benz به راحتی این فشار را تحمل می کنند.

ساعت-های-مچی-کرونوگراف-غواصی-کریس-بنز-آلمان

با استفاده از سیستم ایمنی نور در تاریکی و پوشش مخصوص درخشان، شما می توانید در تاریکی مطلق اعداد مربوط به عمق و گیج را به راحتی بخوانید.

۳- ساعت های مچی غواصی عمیق DEEP : این سری از ساعت ها با مجموعه ۶ تایی برای تحمل فشار های بالاتر از ۵۰۰ متر تا ۲۰۰۰ متر طراحی و تولید شده اند، ویژگی های این ساعت ها این مجموعه را نه تنها مناسب غواصی عمیق بلکه مناسب ورزش های اکستریم و نیروهای نظامی نموده است.

ساعت-های-مچی-نظامی-غواصی-عمیق-کریس-بنز-آلمان

مجموعه اول: ساعت های مچی اتوماتیک غواصی عمیق پانصد متری CHRIS BENZ 500M AUTOMATIC

 

ساعت غواصی عمیق اتوماتیک ۵۰۰ متری بنز، ساده ی سر سخت. بدون نیاز به باتری، در هر بار استفاده تا ۴۵ ساعت انرژی ذخیره می کند!
ساعتی بدون خرابی با استیل کلاسیک در مدل ها و رنگ های گوناگون مناسب برای هر زمان.

مجموعه دوم: ساعت های مچی اتوماتیک کرونوگراف غواصی پانصد متری DEEP 500 M CHRONOGRAPH

ساعت-عمیق-کرونوگراف-500-کریس-بنز-آلمان

پاسخ مطلق Chris Benz به تمامی انتظارات از یک ساعت غواصی حرفه ای.

تلاقی مهندسی آلمانی و دقت سو ئیسی ! ساعت عمیق ۵۰۰ متری کرونوگراف با بهر گیری از سیستم دقیق حرکت سوئیسی VALJOUX برای شما ساعتی با سیستم ویژه رانشی ساخت سوئیس و موتور ETA مکانیکی خودکار،  اما بسیار دقیق را فراهم می آورد.
پاسخی فراتر از انتظارات.

مجموعه سوم: ساعت های مچی غواصی عمیق هزار متری کوارتز DEEP 1000 M

ساعت نظامی غواصی حرفه ایی، طراحی شده برای سخت ترین شرایط، ساعتی قابل اعتماد در همه حال. مناسب نظامیان و غواصان، تقدیر شده توسط نیروی نظامی آلمان.

مجهز به شیر مخصوص فرار هیلوم برای جلوگیری از افزایش فشار و شکستن شیشه ساعت جهت غواصان صنعتی حرفه ای، تکنیکال و نظامی. (پرفروش ترین مدل Chris Benz).

مجموعه چهارم: ساعت های مچی اتوماتیک غواصی هزار متری  DEEP 1000 M AUTOMATIC

ساعت حرفه ای مجهز به شیر فرار هلیوم و موتور اتوماتیک، انتخاب کلاسیک مُدرن.

ساعت نظامی غواصی حرفه ایی، طراحی شده برای سخت ترین شرایط، ساعتی قابل اعتماد در همه حال. مناسب نظامیان و غواصان، تقدیر شده توسط نیروی نظامی آلمان.

مجموعه پنجم: ساعت های مچی اتوماتیک غواصی دو هزار متری DEEP 2000 M AUTOMATIC

بر آوردن غایت خواسته های شما در عملکرد و زیبایی. (تلفیق مهندسی آلمان و دقت سوئیس).

ساعت غواصی عمیق ۲۰۰۰ متری اتوماتیک CHRIS BENZ، طراحی کلاسیک و حرفه ای، شیر فرار هلیوم مخصوص غواصان حرفه ایی تکنیکال و یا اشباع. ارایه به همراه شیشه های تخت FLAT و کاملن خمیده SUPER BUBBLE.

ساعت-عمیق-جی-ام-تی-کریس-بنز-آلمان

مجموعه ششم: ساعت های مچی اتوماتیک غواصی جی ام تی دو هزار متری  DEEP 2000 M AUTOMATIC GMT

طراحی شده برای سخت ترین شرایط، ساعتی قابل اعتماد در همه حال. مناسب نظامیان و غواصان، ساعتی کاملا خاص و ویژه. ارایه به همراه شیشه های تخت FLAT، نیمه خمیده BUBBLE و کاملن خمیده SUPER BUBBLE.

این ساعت به منظور استفاده برای تمامی نیروهای نظامی ساخته شده است، ساعت نظامی خلبانی غواصی عمیق !

۴- ساعت مچی نظامی غواصی هزار متری کماندو  DEFENSE KOMMANDO DIVER

این گاه نگاه دار دقیق برای عملیات نظامی تاکتیکی دفاعی طراحی و توسعه داده شده است، جایی که شما نیاز به نگاه داری دقیق زمان و شرایط خاص و سخت عملیات های غواصی هستید. این ساعت ها توسط نیروهای مختلف نظامی در سراسر دنیا با موفقیت تست شده اند.

ساعت-های-مچی-نظامی-غواصی-کماندو-کریس-بنز-آلمان

۵- ساعت مچی کرونوگراف مخصوص موج سواری، قایق رانی، اتومبیل رانی و اسکی   SURF & SAIL CHRONOGRAPH 200 M

ساعت ورزشی مخصوص موج سواران و قایق رانان، مناسب تمامی ورزش های آبی، اتومبیل رانی و اسکی،
ورزش های حرفه ای اکستریم، ضد ضربه و ضد آب، پر طرفدارترین ساعت Chris Benz
.

ساعت-های-مچی-اسکی-کریس-بنز-آلمان

۶- ساعت های ستاره و الماس – سری غواص الماس  STARS & DIAMONDS DIAMON DIVER

در زیر آب بدرخشید. قاب درخشان به همراه شیشه ضد خش، موتور کوارتز دقیق و استفاده از ۱۹ تکه الماس ساعت های CHRIS BENZ DIAMOND DIVER   را به یک ساعت لوکس غواصی مناسب تمام موقعیت ها تبدیل نموده است.

ساعت-های-مچی-غواصی-الماس-کریس-بنز-آلمان

ساعت های مچی حرفه ای کریس بنز که با تعداد محدود تولید می گردند، را می توان جزو ساعت های مچی لوکس قلمداد نمود. کلکسیون ساعت های ۲۰۰۰ متری کریس بنز در واقع اوج هنر طراحی و سادگی در عین زیبایی است.

اما نقطه عطف این برند را می توان تولید ساعت های ۵۰۰ متری کرونوگرف اتوماتیک دانست.

فروشگاه ساعت ایراتک

نماینده انحصاری ساعت های کریس بنز آلمان

از طريق
وبلاگ فروشگاه ساعت ایراتک
منبع
فروشگاه ساعت ایراتک
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 thought on “ساعت های مچی کریس بنز Chris Benz Wrist Watches”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن