دانشنامه ساعت مچی

خرید یک ساعت مچی مناسب

با قیمت زیر 500 دلار

خرید یک ساعت مچی مناسب

با بودجه زیر ۵۰۰ دلار جهت خرید یک ساعت به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در ادامه مقاله راهنمای خرید ساعت مچی تصمیم داریم تا به صورت اختصاصی تر به راهنمایی علاقه مندان با توجه به رقم بودجه بپردازیم. (بدلیل نوسانات ارز کلیه نرخها در این پست و در پست های دیگر قیمت ها به دلار، یورو و یا پوند می باشند).

۱- شیشه ساعت: از جنس یاقوت کبود ‏Synthetic sapphire crystal  باشد. دلیل آن شفافیت بیشتر و ضد خش بودن آن است .معمولا ساعتهای لوکس از این نوع با ضخامت بیشتر و سختی پرید ۶٫۵ استفاده میکنند. ساعت های مچی کریس بنز آلمان از یاقوت گرید ۱۰ در تمامی ساعت های خود بهره می برند.

۲- قاب ساعت: بدنه یا قاب ساعت و قسمتی که متصل به بند است باید یک تکه باشند و از یک بلوک ساخته شده باشند و معمولا تو این رنج قیمت متریالی بهتر از استیل ضد زنگ (گرید دریایی) نمیتوان یافت.

۳- موتور ساعت: در این بازه قیمتی بدنبال ساعتی بگردید که از نیروی محرک سوئیسی (ETA) یا Ronda و یا ژاپنی ساخت سیکو ، سیتیزن یا کاسیو استفاده میکند. در نهایت میوتا، اما از موتورهای چینی سعی کنید فاصله بگیرید هرچند دلیلی بر بی کیفیت بودن آنها نیست. نیازی نیست نگران پیدا کردن ساعتهای مکانیکی تو این رنج باشید ، ساعتهای کوارتز هم پاسخگوی شما خواهند بود. البته تعداد زیادی از ساعت های مکانیکی اتوماتیک با کیفیت را می توان در این رنج قیمت خریداری کنید.

ساعت مچی کریس بنز وان اقتصادی

۴- کیفیت ساعت: تمامی قسمتهای اتصال ساعت را بررسی کنید و از نحوه بسته شدن و استحکام آنها مطمئن شوید. ضمنا با دست کیفیت و جنس آنرا لمس کنید. یک ساعت خوب نباید سرو صدای اضافی تولید کند.

۵- طراحی و دیزاین: معمولا ساعتها یا کاربردی طراحی میشوند یا برای زیبایی و بهترین ساعت ها آنهایی هستند که اصول طراحی را در جزئیات هم رعایت میکنند در این خصوص حتما وقت گذاشته و ساعتی را انتخاب کنین که حداکثر کارآیی را نسبت به طراحی داشته باشد.

۶- بند ساعت: از آنجایی که ساعت باید روی دست مطمئن بسته شود تا بطور ناگهانی باز نشود (البته بیشتر در مورد بندهای فلزی صدق میکند) بنابراین قفل بند را بررسی نمایید تا براحتی از دستتان باز نشود و حتی الامکان دارای دو یا سه تکه به همراه قفل اطمینان باشند. بندهای نایلونی ناتو انتخاب مناسبی برای بند یدکی دوم هستند.

۷- وزن ساعت: برخی ساعتهای سنگین را میپسندند و برخی دیگر سبک، در این بازه قیمت میتوانید ساعت سبک از جنس تیتانیوم هم بیابید. بهرحال ساعت سنگین تر نشانه خوبی است برای انتخاب.

ساعت مچی کریس بنز وان اقتصادی

۸- لوگوی ساعت: معمولا یک ساعت ساز خوب تمایل دارد نشانه، لوگو یا امضای خود را بروی پیچ تنظیم ساعت، بست و قلاب بند و یا روی درب پشت آن قرار دهند و هزینه آنرا پرداخت میکنند.

۹- شب رنگ: ساعت هایی که در شب میدرخشند و دارای luminant باشند، اما بدنبال ساعتهایی باشید که از LumiNova یا Super LumiNova استفاده میکنند یا بدنبال آنهایی باشید که از کپسول تریتیوم استفاده میکنند و برای ۲۵ تا ۳۰ سال روشنایی خود را حفظ میکنند و تنها یک شرکت در سوییس آنها را میسازد.

۱۰- گارانتی و خدمات پس از فروش: داشتن نمایندگی رسمی در ایران برای دریافت خدمات پس از فروش حیاتی است، به علاوه ساعت هایی انتخاب کنید که بیشترین میزان گارانتی ترجیحن بین المللی را ارایه می دهند.

ساعت های مچی ارایه شده در فروشگاه ایراتک کلیه فاکتورهای بالا را به همراه قابلیت های بیشتر داشته، و رضایت شما را به همراه خواهند داشت. خرید خوبی داشته باشید.

فروشگاه ساعت ایراتک

کلکسیون متفاوت ساعت مچی در ایران

از طريق
وبلاگ فروشگاه ساعت ایراتک
منبع
فروشگاه ساعت ایراتک
برچسب ها
نمایش بیشتر

1 thought on “خرید یک ساعت مچی مناسب”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن