اخبار ساعت مچی

ساعت شفاف مرموز لوئیس ویتون

Louis Vuitton Transparent Mysterious watch

ساعت شفاف مرموز لوئیس ویتون

Louis Vuitton Transparent Mysterious watch

ساعت مچی زنانه شفاف TAMBOUR MOON تولید برند لوئیس ویتون Louis Vuitton

برند به نام فرانسوی لوئیس ویتون یک ساعت جدید شفاف با نام طراحی و تولیده نموه است. این ساعت شفاف مرموز لوئیس ویتون Flying Tourbillon بوده و به عنوان ساعت Mysterious از آن یاد می شود. این ساعت در ادامه تولید ساعت های مجموعه تمبور بوده و آخرین مدل این مجموعه است.

ساعت شفاف مرموز لوئیس ویتون ساعت شفاف مرموز لوئیس ویتون

این ساعت مچی زنانه لوئیس ویتون را میتوان به نوعی ساعت شفاف رادیکال نامید.

Louis Vuitton Tambour Moon Transparent Mysterious watch

در تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۸، نیکلاس گسکوئیر، طراح لوئیس ویتون، از مجموعه مُد پاییز / زمستان ۲۰۱۸ خود در یک حیاط پنهان استفاده نشده در موزه لوور، پاریس رونمایی کرد. یک چشم انداز الهام گرفته از ایده های Ghesquière در مورد چگونگی ظاهری که در طی شش ماه آینده خواهیم داشت بدون سک برای سال های آینده بازتاب هایی خواهد داشت. الهامات علمی تخیلی همیشه بخشی جدایی ناپذیر از کارهای وی بوده اند، و مفاهیم ایده آلی از آینده و آنچه انسان ها می خواهند بپوشند را در هم می آمیزد.

ساعت شفاف مرموز لوئیس ویتون

جدیدترین لباس ها به چندین بازه زمانی اشاره می کردند، که با یک دستکش بلند، برچسب های نام به سبک فضانوردان و کیف های چاپی شبیه صفحه های مداربسته تلفیق می شدند.در این شو، مدلها با ظاهر جذابیت بین کهکشانی برای معرفی مجموعه پاییز / زمستان ویتون، از آنچه به نظر می رسید دریچه یک سفینه فضایی است، بروی صحنه ظاهر شدند. دو هفته قبل تر، در آن سوی کره زمین، La Fabrique du Temps Louis Vuitton، بخش ساعت سازی LVMH که به همان اندازه خلاق بود، از یک ساعت آوانگارد دیگر به نام Tambour Moon Mystérieuse Flying Tourbillon با کمی سرگرمی کمتر رونمایی کرد. این ساعت با ظاهری شبیه خطوط تمیز Star Trek’s Enterprise، پلاتین Tambour Moon مفهوم “مرموز” قرن نوزدهم را به روز می کند تا حرکتی مدرن را پیشنهاد کند که به نظر می رسد در فضا شناور است.توهم نوری که با استفاده از دیسک های کریستال یاقوت کبود با ابتکاری تخیلی ایجاد شده است، نقش مهمی در مکانیک ساعت بازی می کند، اما به طرز جادویی در مقابل چشمان شما ناپدید می شود.

به شما خواندن مقاله توربیون ساعت مچی را پیشنهاد می کنیم.

این ساعت خیره کننده به همراه یک توربیون پروازی Flyign Tourbillon و قرار دادن تمام المنت ها در یک خط معلق ساعتی خاص، عجیب و زیبا خلق کرده است.

با استفاده “مرموز” از کریستال یاقوت کبود این ساعت شفاف به نظر می آید، این حس را به شما می دهد که بین تاج و شاه فنر دوقلو، همراه با توربیلون پرواز که در حال چرخش است و هر دقیقه یک بار به دور صفحه چرخانده می شود هیچ اتصالی برقرار نیست.

ساعت شفاف مرموز لوئیس ویتون

این ساعت با قاب ۴۵ میلی متری و موتور مکانیکی کوکی LV110 Calibre کار می کند. از نکات خاص این ساعت می تون به موارد زیر اشاره نمود:

  • این موتور می تواند ۸ روز متوالی شارژ نگهداری نماید.
  • در ساعت ۱۲ لوگوی سیگنیچر این برند که شکل یک گل مونوگرام است قرار دارد که در هر ۶۰ ثانیه یک بار بدور صفحه ساعت می چرخد.
  • استفاده از بند چرمی ساخته شده از چرم تمساح اصل با امضای لویس ویتون.
  • و مانند چمدان های نمادین ویتون امکان حک نمودن اسم صاحب ساعت در صورت نیاز در پشت قاب ساعت.
  • درخشش مسحورکننده عناصر مکانیکی در حال چرخش، حروف اولیه و نمادهای fleur-de-lis از نماد نمادین LV  را به ذهن متبادر می کند.
ساعت شفاف مرموز لوئیس ویتون ساعت شفاف مرموز لوئیس ویتون ساعت شفاف مرموز لوئیس ویتون

ساعت شفاف مرموز لوئیس ویتون

فروشگاه ساعت ایراتک

برچسب ها
نمایش بیشتر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن