اخبار ساعت مچی

مدل های جدید ساعت بولگاری ۲۰۲۰

Latest Bulgari Wrist Watches

مدل های جدید ساعت بولگاری ۲۰۲۰

 

Latest Bulgari Wrist Watches

 

مدل های جدید ساعت بولگاری Bulgari قبل از نمایشگاه بازل رونمایی شدند، استفاده از دو سیستم اعلان زنگ بسیار دقیق بخشی از پیچیدگی ساعت های معرفی شده می باشند.

برند جواهرات رومی Bulgari طراحی جسورانه ایتالیایی را با تکنولوژی دست ساز ساعت های مکانیکی سوئیسی از سال ۱۹۱۸ میلادی به هم آمیخته است. امسال پایان سالگرد ۱۳۵ سالگی است و به عنوان بخشی از پیشنهادات خود قبل از نمایشگاه ساعت بازل سوئیس، دو ساعت (یکی زنانه و یکی مردانه) به همراه سیستم پیچیده و دقیق اعلان زنگ به بازار معرفی نموده است.

ساعت مدل زنانه
The Divas’ Dream Finissima و ساعت مدل مردانه Octo Grande Sonnerie مدل هایی هستند که به آنها می پردازیم.

سیستم های اعلان کننده ساعت به علت استفاده از قطعات بیشتر، موناژ پیچیده تری دارند. ساختار بسیار پیچیده و دقیق، این سیستم ها را به طرح های خاص و ویژه تبدیل می کنند.

 

چیز خاصی که در مورد سیستم های اعلان زنگ در این ساعت ها باید بدانید، بر خلاف سیستم های دیگر، هر یک از این اعلان گر ها برای کنترل صدا نیاز به تنظیم دستی خواهند داشت!

مدل های جدید ساعت بولگاری 2020
مدل های جدید ساعت بولگاری 2020
مدل های جدید ساعت بولگاری 2020

     

    ساعت مدل زنانه The Divas’ Dream Finissima

    مجموعه رویایی Bulgari’s Divas مظهر عشق ملکه به سنگهای قیمتی رنگی است. اگر بدنبال ساعتی جواهر نشان هستید، مجموعه فوق آپشن های زیادی برای شما دارد. اگر بدنبال صفحه نمایش نقاشی ده با دست با رنگ های زیاد، طرح طوطی، طاووس و یا گا هستید و یا استفاده از طلای قرمز (مسی) و سفید را به همراه الماس های زیبا و بسیار دقیق برش خورده یا فیروزه و تانزانیت را در ساعت می پسندین، حتمن سری به این مجموعه بزنید. ساعت مدل زنانه The Divas’ Dream Finissima جزو مدل های جدید ساعت بولگاری، آخرین محصول ارایه شده در این سری است.

    این مدل ساعت به همراه الماس های قرار گرفته رو قاب دور صفحه نمایش به رنگ آبی عمیق و داشتن باله مخصوص بروی دگمه اعلان زنگ که با الماس به طرز زیبایی آراسته شده جذابیت رویایی مجموعه Divas را به خوبی نمایش می دهد. صفحه نمایش به همراه ۹ قطعه الماس نشان گر ساعت و نمایشگر ثانیه مینیمال در پایین صفحه طراحی متفاوتی از لاکچری را نمایش میدهد.

    به لطف استفاده از موتور BVL 362 این ساعت با داشتن قطر ۳۷ میلی متر باریک ترین ساعت دارای سیستم اعلان زنگ زنانه است. استفاده از قاب طلای سفید ۱۸ عیار و الماس های به شکل گلبرگ که از الماس های بسیار شفاف با پخ برش خورده اند جلوه ای استثنایی به این ساعت میدهد.

    اگر مایلید بیشتر بدانید، پشت قاب شفاف است و می توانید تمام سیستم دقیق کار دست به کار برده شده در این ساعت ها را به وضوح ببینید. بند چرم تمساح، به همراه قفل سه تکه از طلای سفید ۱۸ عیار و الماس های دقیق برش خورده همگی بخشی از زیبایی های این سری مدل محدود تولید شده فقط در ۱۰ عدد خواهند بود.

    مدل های جدید ساعت بولگاری 2020

     ساعت مدل مردانه Octo Grande Sonnerie

    ساعت پیشنهادی بولگاری برای مردان. ساعت OCTO اثبات تخصص بولگاری در فناروی انحصاری و پیشگام تولید ساعت است. این مجموعه شامل ساعت های بسیار پیچیده به همراه موتورهای مکانیکی جاسازی شده درون قاب های شفاف (اسکلتون Skeleton) است. قاب دقیق ساخته شده از استیل، طلای قرمز و پلاتینیوم. آخرین مدل این مجموعه ساعت مدل مردانه Octo Grande Sonnerie تبلور تعهد بولگاری به نوآوری و تعالی است.

    این ساعت آینده صنعت ساعت سازی را با هماهنگی خود امروز به ارمغان آورده است. استفاده از ۸۲۷ قطعه دست ساز جداگانه و جمع آوری آنها در قاب یک ساعت هنری بولگاری است. سیستم اعلان زنگ به همراه موتور BVL 703 استفاده شده در این ساعت مفاهیم استایل را جابجا نموده است. این ساعت به همراه قاب ۴۴ میلی متری از طلای قرمز و قاب میانی تیتانیومی و صفحه شفاف با نشان گرهای طلای قرمز زیبایی و کلاس را یک جا بیان می کنند. بند چرمی تمساح با قابلیت لاستیکی و قفل طلای قرمز ۱۸ عیار قطعه ای بی نظیر را تولید نموده اند.

    مدل های جدید ساعت بولگاری 2020 

     

    تیم ساعت ایراتک

    از طريق
    مجله لایف استایل آسیا
    منبع
    فروشگاه ساعت ایراتک
    برچسب ها
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بستن