اخبار ساعت مچیبرندهای ساعت مچی

ساعت بتا دیزاین Botta Design

برند ساعت مچی آلمانی Botta

ساعت بتا دیزاینبرند ساعت مچی آلمانی Botta

فهرست مطالب (با کلیک بروی هر عنوان به همان بخش هدایت می شوید) نمایش محتوا

معرفی شرکت ساعت مچی Botta Design

ساعت مچی برند بتا دیزاینساعت های مُچی بتا دیزاین Watches from Botta-Design

طراحی برجسته، کیفیت بسیار بالا و مفاهیم نو آورانه فاکتورهایی است که ساعت های مچی بتا دیزاین را متمایز می کنند. استایل بسیار حرفه ای، پیچیدگی فوق العاده در عین سادگی تمامی سلیقه ها را راضی خواهد نمود.

اولین ساعت تک عقربه مدرن، توسط آقای کلاوس بُتا Klaus Botta در سال ۱۹۸۶ میلادی طراحی و تولید شد. موفقیت های بین المللی پیاپی و دریافت بیش از ۵۸ جایزه بین المللی در زمینه طراحی، گواهی مهارت فنی در طراحی تیم Botta-Design است، به علاوه تمامی ساعت های بتا دیزاین Botta Design به طور کامل توسط دست و در آلمان تولید می گردند. این ساعت هر دو سیستم ۱۲ ساعته و ۲۴ ساعته را در بر دارند. به علاوه سیستم های ت عقربه، دو عقربه و سه عقربه کلاسیک به همراه سیستم های جی ام تی GMT برای نمایش همزمان دو منطقه زمانی برای مسافران کثیر السفر نیز جزو محصولات این برند آلمانی هستند.

فروشگاه ساعت ایراتک ارایه کننده کلکسیون متفاوت ساعت مچی در ایران، پس از معرفی برند موفق و محبوب ساعت های تک عقربه اسلو سوئیسی SLOW SWISS، هم اکنون به عنوان نماینده رسمی و انحصاری برند Botta Design در ایران افتخار خدمت به شیک پوشان ایرانی را داراست.

 

از کلکسیون ساعت های بتا دیزاین بازدید فرمائید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۲۲۵۰۰۹۰۴ فروشگاه ساعت ایراتک تماس بگیرید. متفاوت باشیم.

 

 

https://www.botta-design.de/en/

تاریخچه ساعت مچی بتا دیزاین

Botta Design Wrist Watches

طراحی ساعت مچی تک عقربه UNO اولین ساعت مچی تک عقربه مدرن، توسط آقای کلاس بُتا طراحی شده است. این نام بعدها به طراحی و تولید سری ساعت های مچی UNO انجامید. در طی سی سال گذشته طراحی و کیفیت این ساعت های مچی مرتب ارتقا یافته اند، با این حال در تمام این مراحل تکامل یافتن، استایل اصلی منحصر بفرد خود را حفظ نموده است.

 

در دنیای امروزی پر سر و صدا که با سرعت و پیچیدگی در حال حرکت است، طراحی ساده ساعت مچی UNO می تواند کمی آرامش را به شما بر گرداند. تک عقربه بودن ساعت و نحوه خواندن ساعت می تواند رویکرد آرامتری نسبت به زمان را برای شما ایجاد کند.

 

ساعت مچی آلمانی بتا دیزاینآقای کلاوس بتا طراحی و پیشگام ساعت های خاص مچی

وقتی آقای بتا در رشته فیزیک فارغ التحصیل گردید، از خود سوال کرد که چه شغلی می تواند ترکیبی از از رشته های مختلف فیزیک، فن آوری، روانشناسی، فلسفه، طراحی، علوم اجتماعی و پژوهش های آینده باشد؟ به نظر او، پاسخ “طراحی محصول” به عنوان موضوع بین رشته ای بود، که همزیستی کاملی بین تمامی این زمینه ها را ارایه می دهد.

حتی امروز او از مشتاقان حرفه گسترده طراحی و توسعه محصولات خاص و مدرن و ساعت های ۲۴ ساعته است.

برای کلاوس محصولات طراحی شده باید منطقی باشند، در عین سادگی معنا دار باشند و از همه مهم تر باید زندگی را برای مصرف کنندگان آسانتر سازند. محصولات باید از کیفیت بسیار بالا و مواد مقاوم تهیه و تولید شده باشند.

برند Botta Design متعلق به گروه طراحی Konigstein با دریافت حدود ۶۰ جایزه معتبر طراحی بین المللی عملکرد قابل توجه ای داشته است. تیم بتا علاوه بر طراحی و ساخت ساعت های مچی به طراحی و ارتقا محصولات بین المللی دیگر مشغول بوده  تمرکز خاصی بروی محصولات فنی و ارتقا طراحی و عملکرد آنها داراست.

آقای کلاس بتا توضیح می دهد: “طراحی باید عملکرد را پشتیانی کند، نه اینکه با آن رقابت کند. عملکرد همیشه نقطه شروع طراحی محصولات ماست، محصول باید به کاربر خدمت کند و لا غیر“.

فروشگاه ساعت ایراتک، نماینده رسمی ساعت های مچی برند آلمانی بُتا دیزاین Botta Design در ایران.

 

معرفی ساعت مچی ۲۴ ساعته و مزایای این ساعت ها در کنار ساعت های مچی تک عقربه.

 

ساعت مچی آلمانی بتا دیزاین

ساعت مچی آلمانی بتا دیزاینساعت های مچی دست ساز آلمانی Handcrafted in Germany

ساخته شده در آلمان Made in Germany – برند ساعت بتا Botta به طور کامل در آلمان طراحی، توسعه و ساخته شده است. علاوه بر طراحی ساده و منطقی و سادگی استفاده، استاندارد های کیفی دقیق برای تولید المان سومی است که ساعت های مچی تولید بتا دیزاین باید آن را انجام دهند.ساعت های طراحی شده توسط برند Botta دارای طراحی و کیفیت با طول عمر بسیار طولانی هستند!

بعد از نصب و راه اندازی ساعت؛ هر ساعت مچی به صورت جداگانه تحت چندین مرحله آزمایش قرار می گیرد که در آنها عملکرد بخش های مختلف به همراه دقت هر ساعت اندازه گیری و چک می گردند.

بعد از مرحله اول تست، تمامی ساعت ها برای بار دوم توسط افرادی متفاوت تحت آزمایش و تست قرار می گیرند، این آزمایش حداقل ۴۸ ساعت زمان می برد و برای اطمینان از کیفیت ساعت های تولید الزامی است.

 

ساعت مچی آلمانی بتا دیزاین

ساعت های مکانیکی اتوماتیک برای دقت حرکتی در چندین حالت مختلف تست و بررسی می گردند. تنها زمانی که تمامی این تست ها با موفقیت صورت گرفتند، ساعت های مچی برای بر دست کردن توسط کاربران آماده هستند.

این رویکرد دقیق و کامل برای مونتاژ و فرآیندهای تست پیچیده، باعث گردیده تا رضایت مشتری از این محصولات تا به حال صد در صد باشد.

 

ساعت مچی آلمانی بتا دیزاینکیفیت و خدمات برند ساعت مچی بتا دیزاین

Botta Design Quality & Services

ساعت مچی بتا Botta مترادف دقیق کیفیت بی نظیر در مواد و ساخت و ساز است. وارانتی قانونی ساعت ها بعد از دو سال پایان می یابد اما خدمات پس ار فروش ما بصورت نامحدود ادامه خواهد داشت. بعد از انقضای ضمانت نامه، ساعت های مچی بتا در محلی که تولید شده اند و با همان کیفیت با قیمت منصفانه تعمیر خواهند شد.

 

هدف ما رضایت شما از ساعت “مچی طراحان” Designer Watch است.

 

فروشگاه ساعت ایراتک  – کلکسیون متفاوت ساعت مچی در ایران.

از طريق
وبلاگ فروشگاه ساعت ایراتک
منبع
فروشگاه ساعت ایراتک
برچسب ها
نمایش بیشتر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن