اخبار ساعت مچی

گارانتی و خدمات پس از فروش ساعت های مچی کریس بنز آلمان

CHRISBENZ Watches Guarantee

گارانتی و خدمات پس از فروش ساعت های مچی کریس بنز آلمان

فهرست مطالب (با کلیک بروی هر عنوان به همان بخش هدایت می شوید) نمایش محتوا

چطور می توانید از این موضوع اطمینان حاصل کنیدکه ساعت شما خوب و درست کار می کند؟ وسرویس خوب ساعت چقدر مهم است؟ آقای ساشا گریمینجر Sasha Grimminger مدیر فنی و کنترل کیفیت برند ساعت کریس بنز آلمان Chris Benz در این باره به ما توضیح می دهد:

“معمولن در مورد کسانی که ساعت ها را خلق کرده اند بسیار سخن به میان می آوریم اما در مورد آن دسته از کسانی که ساعت ها را خوب نگه می دارند به ندرت صحبت می کنیم.”

پرسنل کریس بنز آلمان

وی در ادامه درباره خدماتی که در CHRIS BENZ ارایه می شوند می افزاید:

در حال حاضر ما دو تکنسین در کلینیک ساعت داریم که تمامی موارد تعمیر قطعات را پوشش می دهند؛ از صفحه ساعت گرفته تا بند و باتری و تست های مربوطه، از تشخیص مشکلات، خدمات کلی و جزیی در قطعات ساعت های اتوماتیک و کوارتز ،جایگزینی سوپاپ ها، تاج ها، قاب ها، واشرهای صفحه ساعت و یا کریستالهای یاقوت کبود.

تعهد ما برای ارائه خدمات علاوه بر گارانتی، جایگزینی صفحه ساعت و دستبند در قالب قیمت رقابتی است.

با گارانتی ۲۴ ماهه و تضمین عملکرد قطعاتمان به مدت شصت ماه اکثر ساعتهای مرجوعی برای تعمیر را پوشش می دهیم و همچنین ساعتهای خارج از گارانتی را با قیمت رقابتی تعمیر می نماییم. در طول سالها ما به تدریج تکنسین های بیشتری را به خدمت گرفتیم و در حال حاضر تیمی متشکل از چهار نفر را دارای مدرک تخصصی تعمیرات ساعت مچی داریم. این به ان معناست که ما به آتلیه سویسی مان کمتر متکی هستیم. تکنسین های ما به خودی خود تبدیل به ساعت سازانی حرفه ای شده اند و همین امر ما را قادر می سازد تا تعمیرات مکانیکی پیچیده تری را در آلمان ارائه دهیم.

گارانتی ساعت کریس بنز آلمان

هر از چندگاهی باید برای سرویس ساعت اقدام کنیم؟

ساعت ابزاری دقیق متشکل از قطعات متحرک بسیار است که نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارد. زمان سرویس هر ساعت بستگی به مدل آن دارد همچنین آب و هوا، محیط زیست، نحوه استفاده و شرایطی که در آن استفاده می شود، و  نیز میزان مراقبتی که کاربر از ان به عمل می آورد، در این امر دخیل است.

فروشگاه ساعت ایراتک
نماینده رسمی و انحصاری ساعت های کریس بنز آلمان (از سال ۲۰۰۹ میلادی)

 

از طريق
وبلاگ فروشگاه ساعت ایراتک
منبع
فروشگاه ساعت ایراتک
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن