برندهای ساعت مچی

ساعت اسلو Slow Swiss

بِرندساعت مچی سوئیسی Slow

ساعت اسلو Slow Swiss

فهرست مطالب (با کلیک بروی هر عنوان به همان بخش هدایت می شوید) نمایش محتوا

بِرندساعت مچی سوئیسی Slow

نگاهی به پشت صحنه ی برند ساعت مچی “SLOW SWISS

چه کسانی دست اندر کار کمپانی تولید “اسلو” هستند و اصلا این ایده چگونه شکل گرفت؟

هسته ی مرکزی “اسلو” از ۴ نفر تشکیل شده است. آنها در نقاط مختلف دنیا زندگی و کار کرده اند و هریک ۱۰ تا ۲۰ سال تجربه در زمینه ی “ساعت” دارند.

تاریخچه-ساعت-اسلو-تک-عقربه

 بین یکایک آنها فهمی عمیق وجود داشت که منجر به تبلور وارائه ی مفهوم “اسلو” گردید. آنها معتقدند که: ” تا این زمان، ما تلاش کرده ایم تا بر این نکته متمرکز شویم که در زندگی چه چیزی واقعا مهم است. آیا دقت در زمان تا این اندازه مهم است؟”

تمام ایده در طول یک مدت زمان طولانی به منصه ظهور رسید.آنها در خلال یک فرآیند که متوجه شدند  که بسیاری از فرصت ها در جوامع مدرن وجود دارند که کسی فرصتی برای استفاده از آنها ندارد.  به بیانی متناقض، هرچه که تلاش میکنیم با استفاده از تکنولوژی به کارها سرعت دهیم، از سمت دیگر زمان کمتری پیدا می کنیم و نتیجتا استرس بیشتری در شغل و زندگی شخصی داریم.

“اسلو” در مورد حقیقت یا باطن “کندی” نیست. “اسلو” یک تصمیم است. یک تصمیم که زندگی تان را زندگی کنید همان گونه که می خواهید و بر آن چیزی تمرکز کنید که دقیقا می پندارید. البته این ایده مقداری شوخی در دل خود دارد! طراحان مفهومی “اسلو” معتقدند که اگر چشم هایتان را بشویید و جور دیگر ببینید، نه تنها راضی تر خواهید بود بلکه در شغل و زندگی تان موفق تر خواهید بود.

ایده شکل یافت، اما چرا ساعت؟

به واقع حقیقت این بود که ایده پردازان سال ها دست اندر کار در حوزه ی صنعت ساعت سازی بودند. بعلاوه، چه چیزی بهتر از یک “ساعت” می تواند مفاهیم و برداشت های مختلفی از زمان را ارائه دهد. یک ساعت خاص.

براین اساس، مدل SLOW JO تولید شد که نشانگر تمام ۲۴ ساعت روز است. این ساعت، زمان را طبیعی تر به شما نشان می دهد. درلحظه زندگی کردن را نشان می دهد به جای تعقیب هر دقیقه و ثانیه! SLOW دقیقا بر روی ساعت تمرکز می کند و بنابراین فقط عقربه ساعت شمار دارد. به قدر کافی زمان را دقیق نشان می دهد، البته نه ثانیه به ثانیه. اما آیا حقیقتا شما نیاز به دانستن ثانیه ها دارید؟

ساعت مچی اسلو سوئیس

با راه اندازی slow و بوسیله یک محصول شگفت انگیز، تجربه ای از یک برند الهام بخش ایجاد شد. از این رو استفاده از با کیفیت ترین اجزا و سازندگان ساعت در سوییس به یک “الزام”  بدل شد. برای سازندگان روشن است که کیفیت بالا لزوما قیمت های بسیار بالا را در پی ندارد. بنا بر این محصولی کیفی با قیمتی مناسب عرضه می گردد.

اسلو قصد دارد فرای یک “برند” باشد. می خواهد فراتر از یک سازنده محصول عمل کند و…

زمان آن رسیده دیدگاه خود نسبت به زندگی و زمان را تغییر دهید – بایست، با آرامش نفس بکش، زندگی کن و لذت ببر.

swiss-watch-slow

فروشگاه ساعت ایراتک نماینده رسمی و انحصاری ساعت های مچی سوئیسی اِسلُو در ایران. از کلکسیون ساعت های اسلو بازدید کنید و از خرید آنها لذت ببرید.

از طريق
وبلاگ فروشگاه ساعت ایراتک
منبع
فروشگاه ساعت ایراتک
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن