برندهای ساعت مچیدانشنامه ساعت مچی

ویژگی ساعت مچی اِسلُو سوئیس

SLOW SWISS Wrist Watch Features

ویژگی ساعت های مچی اِسلُو سوئیس

مایلیم تا برای بهتر نشان دادن مفهوم SLOW  “آهسته”، شما رابا برخی از خصوصیات بی عیب و نقص ساعت های مچی سوئیسی تک عقربه و بیست و چهار ساعته اسلو آشنا سازیم.

 

مفهوم SLOW

ویژگی ساعت مچی سوئیسی اسلودر زندگی پر شتاب امروزه مفهوم آرامش که معنای اصلی زندگی است بسیارکم رنگ گردیده،بر آن شدیم تا این مفهوم را در قالبی از هنر طراحی و ظرافت به شما ارایه کنیم. چرا تک عقربه؟

آیا واقعن ما به ثانیه شمار در ساعت نیاز داریم؟ چند نفر از ما تا به حال از ثانیه شمار ساعت هایمان استفاده کرده ایم؟ آیا شما قرار ملاقاتی با دوستان خود برای ساعت ۱۷:۴۸ می گذارید؟

پس آیا واقعن به عقربه دقیقه شمار نیاز ی هست؟

چرا نگران و پرشتاب… آهسته و آرام زندگی کن و لذت ببر.

ساعت SLOW ساعتی زیبا در نهایت سادگی با مفهومی متفاوت.

ساعتی برای آرام زیستن

موتور ساعت روندا سوئیسی

قلب این ساعت ها  از موتور سوئیسی روندا کالیبر ۵۰۵٫۲۴H GMT  با سیستم گردشی کوارتز(دارای ۴ عقربه) تشکیل شده که البته در این برندبرای سادگی و انتقال مفهوم “آرام بودن” تنها از یک عقربه و زمان ۲۴ ساعته  استفاده می گردد.

البته شاید برای شما جالب باشد بدانید که در واقع مکانیزم بسیار پیچیده ای در داخل ساعت اتفاق می افتد.

ویژگی ساعت مچی اسلو سوئیسیکی از ویژگی ها دیدن کل روز به صورت ۲۴ ساعته در یک صفحه است، امیدواریم این امر دیدگاه شما را به زندگی عوض کرده، هوشیاری شما را افزایش داده و به ناخود آگاه شما درک بهتری از گذشت زمان بدهد. همانطور که متوجه شدید، ما به داشتن لوگودر صفحه برای نشان دادن کیفیت معتقد نیستیم . زبان طراحی منحصر به فرد باید نمایان گر برند شما باشد.

بر همین اساس  لوگوSLOW تنها در پشت ساعت قرار دارد.

ساعت های مچی  SLOW ساخت کشور سوئیس هستند، کشوری که در آن هنر درست کردن ساعت اختراع شد! جایی که برای حصول کیفیت واقعی، دقت بالا و توجه ویژه به جزئیات تمام ساعت ها دست ساز بوده و روند تولید به آرامی صورت می گیرد. بنابراین با توجه به مفهوم  SLOW ما معتقدیم که برند ساعت های  “SLOW” و کشور سوئیس بسیار هم گون هستند و این تضمینی است تا بهترین محصول تولید شده و در اختیار شما دوستان قرار گیرد. ساعتی که ممکن است برای همیشه شما را خوش حال نگاه دارد!

قاب ساعت

ویژگی ساعت مچی سوئیسی اسلو

بی شک قاب ساخته شده از استیل (۳۱۶ L) این ساعت ها برجسته ترین خصوصیت این محصول می باشد.

برای ساخت و طراحی این محصول زمان بسیاری صرف شده تا ایده آل ترین ساعت همراه با قابی بی همتا

در اختیار شما باشد نتیجه ساعتی   بغایت ساده و کاملن متقارن از همه زاویه می باشد.
برای مثال وقتی ازکنار به قاب نگاه کنید تمام انحنا های بالاو پائین یکسان هستند.

ویژگی ساعت مچی اسلو سوئیسبرای تبدیل ساعت به محصولی متمایز ما برای روی قاب از شیشه معدنی ویژه سخت شده گریدK1  به همراه روکش ضد انعکاس نور  استفاده کرده ایم که نه تنها بسیار شفاف است بلکه در برابر ضربه و خش بسیار مقاوم است.

ویژگی ساعت مچی اسلو سوئیسبرای دستیابی به یکپارچگی در محصول مهندسین ما پشت ساعت را به بهترین و ساده ترین شکل ساخته اند.

صفحه ای ساده به همراه لوگوی حکاکی شده لیزری و هشت پیچ برای محکم کردن و ایجاد خاصیت ضد آب بودن تا عمق ۱۰۰ متری پشت ساعت شما را تشکیل می دهد.

 بند های ساعت

ویژگی ساعت مچی سوئیسی اسلو

بند فلزی: ساخته شده از فولاد یک پارچه و ضد زنگ که با داشتن لینک (حلقه) های جداگانه ظاهری خیره کننده و زیبا به دست می دهد. برا ی اطمینان از راحتی و سبک بودن ما این بند را ظریف اما مقاوم طراحی کرده ایم. کاملا مناسب! قفل پروانه ای طراحی شده بروی بند در عین اطمینان ازمقاوم بودن باکمی فشار براحتی باز می گردد به همین دلیل نیاز به قفل دوم نداشته و طراحی را بسیار ساده کرده است.

بند چرمی: تولید کشور ایتالیا و ساخته شده از بهترین چرم گوساله.بر خلاف اغلب بند ها ی معمول که شامل یک پوشش، پر کردن و دوخت و دوز هستند ما صرفا از دو تکه ساده چرم به عنوان بند استفاده می کنیم ، که به شما علاوه بر زیبایی احساس لطافت و نرمی را به ارمغان دارد. شما حس این بند بروی مچ دست خود را واقعن دوست خواهید داشت. برای اطمینان از نوع بند مناسب شما لطفا بخش ویدیو های ما را ملاحضه فرمائید.

ویژگی ساعت مچی اسلو سوئیس
ویژگی ساعت مچی سوئیسی اسلو

بند برزنتی: این بندها دارای قیافه ای بسیار محکم می باشند، سطوح خشن  و ناهمواری های موجود روی طرح برزنت در کنار ساعت شما یک استایل مخصوص با حس ورزش های آبی – ساحلی  و اکستریم  را پدیدار می گردد. مانند تمامی بند های دیگر به همراه آچار مخصوص تعویض ارایه شده و از قفل با طراحی هشت ضلعی مخصوص SLOW بهره می برد.

بند نایلونی: بند های نایلونی به صورت همزمان به ساعت ها استیل اسپورت و رسمی را  می بخشد، به علاوه حسی از ارتشی بودن را به همراه خواهد داشت. بند از زیر صفحه عبور نموده و با استفاده از پین مخصوص بروی ساعت نصب می گردد.سه حلقه فلزی برای نگاه داشتن بند بعد از بسته شدن در نظر گرفته شده است که به ساعت جلوه ای باور نکردنی می بخشد!

ویژگی ساعت مچی اسلو سوئیس

جعبه ساعت

عاشق ساعت خود شوید!

ما برای محصولات SLOW پکیجی طراحی کرده ایم که احتمالن باعث می گردد شما عاشق ساعت خود شوید. جعبه ای در نهایت نرمی و کاملن مکعب با کیفیت بالا. بعد از باز نمودن درب جعبه صفحه ساعت نمایان خواهد شد، در این حالت شما می توانید از ساعت به عنوان ساعت رومیزی استفاده کنید!

سپس ساعت در دستان شما قرار می گیرد و حس خوش آرامش به یاد شما می آورد….صبر کن…نفس بکش…آهسته و آرام زندگی کن و لذت ببر….

 ساعت مچی سوئیسی اسلو

بازدید و خرید از محصولات ساعت مچی سوئیسی اسلو.

فروشگاه ساعت ایراتک

از طريق
وبلاگ فروشگاه ساعت ایراتک
منبع
فروشگاه ساعت ایراتک
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن