اخبار ساعت مچی

گذری بر فعالیت شرکت ایراتک

IRATECH Sub Systems History

گذری بر فعالیت شرکت ایراتک

شروع فعالیت؛

شرکت ایراتک از سال ۱۳۸۸ آغاز به فعالیت نموده است. این شرکت در آغاز با فعالیت در زمینه غواصی صنعتی و سیستم های پرفشار قدم به عرصه فعالیت نهاد.

تولد فروشگاه ایراتک

به مرور زمان و گسترش درخواست های مشتریان و کارفرمایان، این شرکت اقدام به ایجاد بخش بازرگانی کالا نمود. در این ارتباط، شرکت ایراتک اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی (ایراتک استورIRATECHSTORE)  به عنوان اولین فروشگاه به روز تجهیزات ووسایل غواصی آنلاین ایران نمود که تمرکز کاری بر روی تجهیزات تخصصی غواصی با رویکرد غواصی صنعتی بوده است.

در ادامه گسترش بخش بازرگانی و ارایه خدمت به مشتریان دیگر شرکت های تابع ایراتک (شرکت اچ اس ایی کیو ایران)، محدوده فعالیت این فروشگاه به تامین و تهیه تجهیزات نفت و گاز، تجهیزات ایمنی فردی و آزمایشگاهی بسط پیدا نمود.

و در ادامه . . .

با ادامه روند فعالیت های بازرگانی، این شرکت پس ار معرفی برند ساعت و کامگیوترهای ورزشی SUUNTO به ایران و فروش این برند؛ با انعقاد قراردادی با کمپانی آلمانی CHRIS BENZ نماینده انحصاری ساعت های غواصی این بِرند معتبر در ایران شد. ساعت های نظامی حرفه ای غواصی و ورزش های اکستریم و آبی BENZ با موتوری سوئیسی و تکنولوژی کار در اعماق با مهندسی آلمان کار می کنند. زیبایی منحصر به فرد این ساعت ها باعث شده که علاوه بر بهره برداری از این نوع ساعت در محیط زیر آب بتوان در محیط های اجتماعی به عنوان ساعتی توانمند و زیبااز آن استفاده نمود.

فروشگاه ساعت مچی ایراتک

فروشگاه ساعت ایراتک

مأموریت شرکت ایراتک، به عنوان یکی از پیشروان ورزش های آبی و غواصی نشان دادن کیفیتی متفاوت و برتر برای کسب رضایت مشتریان محترم می باشد.
با افزایش تنوع برندها و اطلاعات تخصصی مربوط به کالاهای مختلف باعث شده است عموم مردم قبل از خرید تا حد امکان در خصوص محصول مورد نیاز خود تحقیق نمایند.

در همین راستا نیاز به یک پایگاه اطلاع رسانی و فروش، در برگیرنده اطلاعات جامع و قابل اطمینان در خصوص مدلهای مختلف ساعت های حرفه ایی بنز و ویژگیهای آنها نظیر خصوصیات، امکانات، قیمت، شکل ظاهر ما را بر آن داشته تا ضمن ایجاد این سایت، اولین پایگاه جامع اطلاع رسانی، فروش و توزیع ساعت های فوق حرفه ایی نظامی، ورزشی، غواصی در سطح کشور ایران باشیم.

فروشگاه ساعت ایراتک

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 thought on “گذری بر فعالیت شرکت ایراتک”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن